U Umbra Violetta

A viole Umbuana o a cità hè chjamata "a reina di casa di l'impiante", perchè si piacia à i so patroni cù annuncia di l'annata. Ci sò varietà diverse varietà di a Umbra, viulenza, di quali ci sò parechje urigginali cum'è Signore di i Rings, Frost Cherry, Sensation, etc. A patria di a viole hè a Montagnana Uzambar, chì si trovanu in a parti orientali di l'Africa. I Uzambara viuletta hè unu di questi fiori interiore chì ùn ne micca bisognu di travagliu sbalurdutu. In ogni casu, parechji sapienziuli deve esse cunnisciutu.

Comu a cura di u viole zambianu?

U cullezione di u viole viole hè necessariu à una temperatura di +17 à +24 ° C, ma a temperatura ottima hè + 20 ° С. À questa temperatura, a senpolia normalment cresce è fiore, se a temperatura hè più bassu, prendarà a crescita di i rosetti, facenu i fiori fiuriscenu più saturatu è influenzanu a l'apparizione di variità.

I violetti si sentenu bè chì l'umidità hè di circa 60-70%. In l'invernu, à a bassa umidità, hè necessariu d'attualizà l'aria vicinu à i pianti, ma ùn hè micca cunsigliatu per spremere l'acqua nantu à a corona di i fiori. Una bona manera di aumentà l'umidità per i pianti hè di cumpiendu a rachetta cù u bughjone di culori è pour l'acqua à a mezza rossa. I posti sò teme da i corrente è u sole. In l'estiu, i violettes sò più megliu nantu à l'urale nantu à e livese di l'est è ouest, è in l'invierno - à u sudu.

Pè l'acqua una viole hè necessariu accurately, hè megliu chì tutti i siringe finosi, senza omplimenti di foglie è un puntu di creazione. Pour l'acqua cun un filtru ghjustu, ùn difuminate u sughjettu, o ancu pudete suldà a vanda in un cuntainer d'acqua per terzu. L'acqua per a irrigazione pò esse usata acqua di vallata, avè prumessu difendatu per parechji ghjorni.

Cù cura di i viole Zambrian, e nè malatie, nè pesti ni teme.

Riproduzione di u viole zambianu

Per trasplante un uvizzu adultu Uzambara hè megliu in u dulce dulce duie volte à un annu dopu à u periodu di u vaghjimu è di u fiori. Unu di i modi più cumuni di ripruducazione di u viulente Umbra hè a ripruduzione di scorci di stagione è fogli. I Scurti di viole sò i megliu in a primavera o estiu.

U primu mètudu di riprutazione hè a radicazione di i viole in l'acqua. Pigliate e stace forte forte da i culturi adulti, preferibbilmente da a seconda ringielda, è fà una recta o oblicua (à un angolo di 45 °) cut à una distanza di 3-4 cm da u luglio. Pudemu a lametta in un pianu nìvule (ancu megliu in sterili) cun acqua curretta o sminutu à una prufundità di 1,5-2 cm. À u stessu tempu, a riutra baixa di u cuteddu ùn deve micca toccu u fondu o mura di u cuntinuu. In acqua, pudete aghjunghje un pezzu di carbone attivatu per distrughjini a flora dannusa, l'acqua deve esse aghjuntu cum'è evaporazione, ma micca cambiatu. Diversi varietà di violettes ponu raghjone in modu diffirenti: di media di 2 settimane à un mesi. Dopu l'apparenza di una staghjetta di uvitù 1-2 cm longu, si deve esse pianificatu in una mistura di terra. A pianta pianificata acquaghjera hè duvuta solu l'acqua sedimentu.

U sicondu mètudu di razziali violeta cuntene un 100% di e radicali di scicci. U metudu di scrive radicali in un sustrato hè l'ideale per violettes miniature. Grazie à questu metudu, i radichi è i zitelli sò assai più veloci. Facemu a listessa cutata per u primu metudu è a pianta in un pezzu di plastica. À u fondu di u tank, circa 1/3, ci vole à vultà u drenagiu: affittu à u forti claydite o di u polistirenu, è da a mutazione di a terra. Faci un apprufonditu è ​​a so cumpagnia di perlita, mischera cù una misura di a terra in i proporzioni 1: 3. Plantemu in questu mezchemu un zogliu per 1-1,5 cm per varietà standard è copre a pianta cun sachet. Quandu u sicitu hè asciuttu, cunsigliu cunsigliu cun regnu bagnu.