Cumu trasplante u so uva in u castagnu?

A volte ci sò e situazione chì hè necessariu di trasplantà un zuccaru adulti di uva à un novu postu o ancu per trasfurmassi à l'altre località. Tutte sti manipulazioni anu un'esèrcitu stressanti in a pianta è a tarifa di survival di l'arbulu dopu a trasmissioni hè 50%.

Per fà cresce i chance di racina à l'arrabbiari in un novu locu, avete bisognu di e regule cumu per trasplante u vintu adultu in u casu à altru locu. Un algorìmulu simplice di l'azzioni sviluppa significativamente u percentualità di survivori.

In quandu duvimu aghju traspurtatu u raghju in u castagnu?

Se u calendariu hè digià settembre è u bassupulu hà iniziatu ufficiale, perchè ùn significa micca chì pudete piglià a trasfurterà l'arbuli di uva. Tandu deve aspittà per a cascata di u folla, per esempiu, riduce u flussu di sapi in a pianta, è solu dopu à quì u travagliu di travagliu.

Spessu a trasplantarii di l'arbureti di uvineddu accumenza à a fini d'ottobre - principiu di nuvembre, ma per e diverse regioni è i date diventeranu, perchè e cundizioni climatichi ùn sò micca listessi. Hè impurtante chì prima di l'iniziu di queste posti chì ùn anu mancu almenu trè simane, u zuccaru hà sempre bè survighendu u primu invernu in un novu postu.

Cumu trasplantà uva in u falonu?

Ettenu assai attente à trasplantà l'arburi 5-7 anni d'età, perchè a crescita di a pianta, più longu hè malatu in un novu locu è più pegdi adoptarà. L'arbusti dopu à 7 anni sò megliu micca esse postponate, perchè ùn anu più nudda pussibilità di vita dopu u trasplante. In stu modu, in i pianti ghjovani, i cose sò assai megliu.

U primu a cosa di fà hè di preparà un fossu per i radichi. Siccomu hanu grownu è occupanu una larga zona, a dimensione di u burghju duverà circa un metru quadru, è a prufundità hè quasi a stessa.

À u fondu di u pitottu debite sparisce un paru di ciaccini di munzeddu di vacca è coguanu cù a terra o fertilizà cù l'humus. Inoltre, sò superfosfati (200 g), u sulfatu ammoniu (100 g) è u sal di potassiu (30 g) sò aghjuntu cum'è elementi nutrittivi per l'arbulu. Invece di sal di potassiu, cugno (200 g) pò esse usatu.

Tutti i fertilizanti sò mischiati cù a terra, chì sarà pienu di un fossu. Quandu u fogghiu hè stati usu di l'humus, a dosa di sustanzi chimichi hè ridutta per mezu.

Pudete digià uva cù un capeddu di a terra o partizianu cù a terra, ma questu hè assai fisicu, perchè per una pianta com'è un trasplante hè menu traumaticu. A maiò spessu, u pianu hè scacchitu è ​​aghjustò immediatamente e razzi in un chieve fattu di arcuni, mullein è manganese. Se l'arbulu hè stata trasportata, sò ancu impannillati in celofani. I razzioli lassaru dui anni 2-4 anni, è dinò l'e razzi di questu annu, ma sparghje da quasi una terza.

I radichi sò ridassati in u pitone, mentri liggeru torci, è i ghjovani roote di questu annu sò stati vicinu à a superficia - quandu pruveni in natura. U pianu hè chjucu in porci sparte cù condensazione simultanea. Per u pruduzione di uvaghjaru, u regnu ùn hè necessariu.

In sopra, l'arbulu novu trasplantatu hè cupartu cun munimentu di terra 20 cm in altu, chì prutege l'arrabbiarii da a glaciali. In i regione septentrionali, u materiale pò esse dumandatu. I seguenti dui staghjoni ùn ponu micca esse fruttu à a raghju - tutte e inflorescenza sianu chjappu per esse da e forze sughjetti in i razzi.