Vestiti islamicu

No tantu tempu u cuncettu di a moda era strangulente à e donne Musulmani. I tradizziunali è i credenze riliggiusi impediscenu à a donna di espresi.

A data, i cose sò un pocu diffirenti. Prima, grazia à i risorsi naturali, quandu, i paesi è i paesi sviluppati erani in a lista di i capiunanti in u so benessiri è e duminii rigistri è inutàbbili in l'ispìritu di i valori islamicamenti tradiziunali in termi di a ropa di a donna, cun ligavulu sucia cù l'economia fiorente. Allora oghje in e strade pudete scuntrà e donne in vestiti islamici belli è femini, chì in questu casu ùn si contradicenu e prescissioni di l'Islam.

Formi di vestiti isulani di a donna

Abaya hè chjamatu un vestitone chjamatu per aduprà à e strade in paesi chì si dici l'Islam. Uni pochi anni fa sta putita era chjara, a maggiuranza di cutu nìvuru è liberu, chì significava e maniche longhi è una siluella di falata. Oghje, i vestiti islamici più belli vistiti sò bordati cù ricami, stivaletti, perle, decorati cù stile è stampi . Inoltre, ponu esse di un culori assai differenti. Disegnaturi, inspirati da u stilu islamicu, ricusanu e so cullezzione annu dopu annu cù novi mudelli di abaya, per chì ogni donna musulmana pò esse modi è femina.

A maiò spessu un abaya chjapputu cun un pannu, tali un vistimentu hè chjamatu un hiyab. In certi paesi musulmani, ghjè un abitudine cumu cun un niqab, una coperazione di rasata chì copre a faccia, cun un frettu fissu per l'ochji.

Jalabiya - capelli in l'interpretazione islàmica. Hè chjucu chjucu è manghju à manghjà, esconde silueta femminile. Di solitu, dzhalabiya hè utilizzatu com'è roba casa. In ogni casu, i mudeli ci sò stimulati ancu per una sera fora.

Attribuzione di l'estiu è u vestiti islamicu

U liceu profondu, incisione larga, longu-mini, tessuti trasparenti ùn anu nunda da fà cù vestiti islamici isuli. Ancu in a staghjunali, l'ind'i cunfrontu di a donna musulmana hà dettu tutta u corpu, allughjenu e mani è a faccia aperta.

U ghjornu di u matrimoniu, i femine professeranu l'Islamemu deve esse intelligente è bella. À u listessu tempu, nimu hà abbandunatu u caprettu - hè un vestitu islamicu tradiziunale, chì hè ancu usatu per cerimonii di casate. U vestitu di a casuzza di a sposa ùn deve cumpiiri e bisogni di l'Islam: