Torta di miele "Ryzhik" - ricetta

Chì sò normalment associate un torta? Eppuru, questu hè, prima di tuttu, una festa, un clima animale, una sera di famiglia à a tavula. Ma quandu vulete pruvà un pezzu di questa appiccicette nantu à un ghjornu di u ghjornu ordinariu. È ùn hè micca necessariu di cottu qualcosa grandi è grandiose, pudete fà tutti i famosi, simplicità, ma micca insanely delicious cake "Ryzhik". Hè preparatu assai rapidamente, ma u risultatu hè stupente. Cusì ùn emu micca perdurà u tempu, ma avemu da trattà immediatamente cun voi cù l'imbusche di e ricette per preparà u pastellu Ryzhik.


Torta classica "Ryzhik"

Cake "Ryzhik" - una di i posti favuriti di l'adulti è di i zitelli. A ricetta classifiche per fà u cake Ryzhik hè passatu da generazioni nantu à generazione. Ogni mistress prova d 'aghjunghje una cosa nova, ma u principale punture chì sempre hè sempre stracciata - cun un aroma di meli, impregnated cun una crema spumante. Cumu fà un pastu rozhik nantu à una ricetta classic?

Ingredients:

Preparazione

Fighjemu una ricetta à u passu per fà un pastu rilu. Prima facemu un crema. Per fà questu, aghjunghjemu a crema agria grasa è ghjunti bè cù u zuccaru (pudete aduprate u zucchero pezzu) finu à una forma spuma grossa. Pudemu in a refrigerator durante 45 minuti.

Intantu, faciamu torti di u pasticcellu. Pigliemu oghje è molru cù zuccaru, mantra, soda è meli. Melite in tuttu è aghjunghjendu a mezcla nantu à un bagnu di acqua. Ùn languideanu circa 15 minuti, remendu sempre. Puderete sguassà a massa da u focu, guariscenza è aghjustà a farina, amassi a massa. Allora divide in 10 partiti idèntii è foglie rotatori fora di elli. Allora ogni bola hè inoltru in un capu finu è furnite nantu à u fornu à 200 °. Quandu tutti i pasticchi sò pronti, cura trimendu e tane, ùn spuntanu u trimming.

Allora pigliemu a nostra crema fresca è cungiata è caghjà cù cura cù e pasticceria, appiccatoghji nantu à elli. Cugliu cù un tufone chjappi in paese. Vulete sguassà a posizione finita in u fretru pè circa 10 ore, perchè si hè tutta afflittu.

Cake "Ryzhik" cun u latte cunghjettu

Ingredients:

Preparazione

Ovi u ovu, u zuccheru, u melatu è a mantra in un tastu. Emu pusatu nantu à u focu dèffiliu è aghjunghjite à foglie, interferendu constantemente. Quandu a furesta di a muggitura, rinfriscà da u calore è aghjunghjendu i suzzine è a farina. Mettite a pasta di grassu è oghje è dividite in 8 particelli ugati. Puderà ogni ghjornu in un capu finu è stufò in u fornu.

Appena spuntanu a crema. Pigliate u latte cunghjuntu è fate cù un mezcladoru è a mantra. Aggiunce u fugliate finamente chopped nant'à u crema resultanti è u metti à a frigoristica durante una ora.

Allora agghiuncinucimosciate ogni pastiche cun foncu, senza scorreghjanu a crema. Hè tuttu, cuncepimentu "Red" cun u latinu cunghjuntatu, pudete spensa u tè è chjamà tutti à a tavula.

Cake "Ryzhik" cù frutti è frutti

Ingredients:

Preparazione

Sì avete assai tempu, è ùn ci hè nunda per tè, da questa reta hè per voi. Cumprate cusimezza in cucina, facemu a crema, tagliate frutti è tuttu, u pastellu hè prestu. E ora un pocu più in dettu.

Battaglie a crema agria cun un mezcladoru è aghjunta cù u zuccheru, mentre chì cuntinueghja a batta. A crema debe d'esse fruttu è grossa. Aggiuncinu un zitellu di limonu di limonu è rintellu di limonu.

Avemu da piglià e tralcià i pasticcii fini è cumincià à struisce u pastellu. U primu tatu hè riditu cù crema è sbrizziata cù inturniatura picca. U sicondu seccu hè riditu cù crema è ponu u kiwi diced. U pane pastore hè fugliatu è annunziatu cù casgiu novu. Dopu, à l'altru, aghjunghjemu u mandarin cut with cream, è u pastore ghjuvatu hè untuatu è decoratu cù e frutti restante. Tutti i pasticcii "Ryzhik" di e pasticceria preparata hè pronta, pudete andà à fà tè!