Pamela Anderson urge à Kim Kardashian ùn purtava vistimenti di furia genuine

Clever è bella Pamela Anderson ponu esse ragiunate cun orgogliu di una pusizioni civili activa. Hà avutu prumove a prutezzione di i dritti di l'animale per parechji anni, ùn manghja micca carne, è participà à participà in e campai chì dumandanu l'abbandunamentu di robbi purificati da u prugnu genuu è u pelle.

Per e so idee per avè un risuscitatu seriu, attrae assai celebrities in u so travagliu. Allora l'altru jornu hà dumandatu à Kim Kardashian chì sustene l'idea di "cunsumu eticu".

Circulazione Oculta

In principiu, a motivazione di una bustie sessu bionda hè comprissiva: capisce chì Kim Kardashian hà assai influenza in millioni di i so fannini. E questu significa chì u rejection di furna naturali seria un esemplariu excellentu per i ghjovani.

Pamela hà vultatu à a so amica per aiutu, scrivendu i seguenti:

"Dear Kim, era cuntentu di vedeti in Fashion Week in New York. Mi piaceru chì sò parechje amici cun voi, è iu cunnoscile cum'è una persona cun un grande è bonu cori. Ti appellu à voi per aiutà. In questu munnu ci sò vittimi vittimi di a moda - è sò sti animali chì dà a so vita per a furia di u pelle. Sapete chì u trattamentu è dumandate - fussi un eroi per questi sfurtunati è un veru esempiu per i vostri abbitanti è aderbuli ".

Puderaghju chì vene di questu? Pudete a lionessa secular Kardashian abbandunà u fur, chì ella adore solu.

Leghje ancu

Prima, cù una tale iniciativa, l'attivista Pamela hà appellu à a prima dama di l'USA, Melania Trump.