Tendenzi - Veranu 2016

I tendini legislaturi in l'estiu di 2016 in u campu di a moda sò, sicuru, i famusi disinfettori chì dimustranu i so cullezzione fresca duie volte à l'annu. Trà i mudelli urigginali prisintati, ci sò parechji funzioni cumuni chì diventenu in a rigioni in i vostri disignati per l'ora calda.

70 e 90 anni

I tendenzi di a moda di l'estiu di 2016 ùn pudianu fà senza rifesione di qualsiasi pezziunamenti, perchè tutti sanu chì a moda si sviluppa cíclically. Avà à u piccu di pupulazione u stilu di dui decennii.

U primu - i 70 anni di u XX sèculu. I tendenti in a vestizione di l'estiu di 2016 in questu casu rapprisentanu una orientazione à l'stile di i bianchi , cù i so sfumaturi, i sarafani volanti, tops truncati, mudelli etnique è u desideriu d'alcanza a libertà assuluta. Stu stili sicuttu appellu à i chjelli chì vivenu in un clima cusì bellu, perchè cusì rilassatu è dispusitivu di robba, sò assai cunfidi ancu à un ghjornu calore.

I 90 hè u preminenza di u grunge, chì torna in i tendini di a moda di l'estiu di 2016 in vestiti. Ùn hè necessariu, sicuru, tutti i mesi di l'estate per caminari nantu à a cità nantu à una cazuletta di correa o pantaloni, ma per voi stati scarpi, mutandine jeans, una camma marcata o un vestitu rilassatu sarà una bona idea. Inoltre, stu stile ùn deve micca moltu di variità in e cose, è per questu questi secondu ancu quelli chì ùn volenu micca passà assai soldi nantu à l'aghjurnamentu di u vestitariu.

Spagna

Molti disinfettori per creà tendenzi per a sesta di l'estiu in 2016 ispiravanu a cultura è stile di una Spagna vibrante, espruttiva è passione. Flying skirts, una abbundanza di frills, rigularisti certi stessi, prevalenza di culori bianchi, russi è neri - tuttu questu era riflittutu in salteti inusual in i catwalksi. In u veramente venendu, puderete sceglie un vestitu bonu in stu stile, sopramente chì ghjè prubabilmente adattatu per l'avvenimenti festivi è festone di notte.

Culore biancu

Eppuru chì i disinighjaturi utilizonu i culori di più di moda di a staghjunazione in i so cullezzione: u sangue pastel trunate rosatu fredu è friddu, ancu quasi tutta a paleta brillanti, ma tutta u gruppu tutale cumpletu hè un veru successu di i passati mostra. Sò parechje freschi è stretti, à u listessu tempu si mantene l'esterno di l'umore. Un vestiti bianchi in combinazione cù sapelli di ballet bianchju o sneakers diventeranu a vostra tendenza per l'estiu di 2016.

Utilizà a reta

Ma u ritornu triunfanti à i catanelli cumminciali ùn anu avutu avutu sempre un criticu di moda. Questu hè u più difettu in tamendu, ma à u stessu tempu, una tendenza brillanti è memorable. E vistiti, faldidi è blusivi da a retagliata hè un mumentu futurista è pò diventà u centru di un settitore novu. Se ùn viaghja micca scopre u publicu cù a vostra escezione, hè megliu sceglie i cose cun una reta in u forcedo, ma in questu casu avissi a essiri dispunibuli o diffusa solu di culore chì u materiale di a capa più bassa. Se per voi, a mazzetta hè solu sulassia, puderete sceglie scarpe o scarpi cun ughjettu, in particulari da chì i tendenzi di i scarpi di l'estiu di 2016 ponu una offerta larga di such options.

Stile di lione

In l'estiu di 2016, assai moda in l'inverndu è a primavera, piaghji piaghji rallegru à i vestiti d'identità interessante, cù alle raggiuni in stile di tile. Questi facenu assai fimminini, è hè appruvatu di portà cum'è un ghjornu cun pezzi bianchi è una capucera o chaqueta nantu à a cima, è à a sera, cambià una big bag à un embrague pulito è mette in i scarpi classic.