Dragon Fruit

Ogni annuali è ignurante ùn sia attraversu, soprattuttu s'ellu hè ancu chjamatu fruttu. Longan, Pitaya, Lychee, Durian, Jackfruit è assai altri frutti esotico l'abitanti di Tailanda offerenu turisti à pruvà . Ma nè da u so nome, nè da a so apiece hè pussibule definisce u so gustu è cumu si deve esse cunsatte, per questa hè necessariu di cumprà è degustate. Perchè ùn hai micca suffrutu una disapprazzioni completa, pudete sapenne per avantaghje questi sti posti esotica.

In questu articulu, hà da piglià tutte di una di i frutti più famusi è novi di a Tailanda - fruit dragon, cumu si sviluppa è cumu pò essa cultivatu in casa.

Stu fruttu veru rosatu cù scale, cum'è in u dragone, hà parechje noma - Dragoni fruit, pitaya, nykhayya.

U fruttu dragon hè u fruttu di cactus, u tipu di quale determina u culore di a polpa. Sò bocianu solu à a notte, perchè a so polinizazione saranu cù l'aiutu di i boli è di a farfalla di notte.

Ci hè trè tippi:

U fruttu dragon generalmente cresce in grandezza cù una manzata mediana chì pesa da 100 à 600 g, cunfurmata cum'è un prugna (oblong in both ends), a so scorcia sana hè cunsigliata di scalini rosati rossi è rougesi cun findi verdi.

L'internu biancu o rossu di u fruttu, assai simili à a gelatina endurecenu, hè tutta sana cù l'oschini negra inestabile nìvule, simili à i graneddi di pepite. U gustu di a pulpa di u fruttu di u dragone hè frescu è duci, assai si compara cù u gustu di u kiwi, solu senza l'acidu. U fruttu dragonbu riferisce à frutti di prezzu, di mediu u prezzu per kilogramimu à l'altitudine di a stazzione turistica hè $ 1,3. Scegli un fruttu di dragon ùn deve esse assai difficili, ma senza traccia di vichjàia (moffa, armi, spots).

Applijazione è pruprietà ùtule di u fruttu dragon

Questa frutta bassa calurità ponu esse cumincia prima o separata in l'insalati di frutta, usata per fà dolci, postcarii, cocktails, è ancu per cunfittari è cunfettu.

Molti turisti anu face cun u prublema chì ùn anu micca sapè cumu pulisce un fruttu di dragon. Ma questu ùn hè micca necessariu. Pudete cumu u pita cun una cullette, scaffendu u fruttu in duie bande, è ancu, chjappà a pelle com si fussi un kiwi o una pumu. Prima di manghjà, hè cunsigliu per fà u fruttu per parechje ghjorni in a fria.

Sicondu a ligenda di i dragoni, u fruttu face a forza di l'omu, è veramente, questu fruttu hè un efectu assai pusitivu in u corpu umanu:

Sicura chì una pianta utile, cum'è l'ochji di u dragone, vulete cultivà in casa.

Cultivazione di frutti di dragon

  1. Pigliemu un ossu fresco (u principale hè chì u fruttu ùn deve esse micca cungiiatu durante u trasportu) è si mette in un pienu grossu toccu da a terra sottu à e cima di una strata di sabbia di 1 cm. Hè necessariu di pattighjà in a ramata humedevata di u focu, sumene in mezzu.
  2. Cumentu di e cundizioni per l'urtulanu: voglia cù un capu o tapa e mette nantu à a bateria. Se ellu hè bè fieru, in una settimana a raizzioni appareva, è dopu à 2 - u primu spruta.
  3. Quandu una pianta forte affascinante si prisenta, pusendu nantu à una finestra di u surdine senza couture è hà constantemente a illuminà, perque hè cunsigliatu per installà una lumera di luci cuminciata.
  4. Se a frutta di u dragone hà cessatu di cultivà, hè necessariu di verificà chì u pignolu ùn hè micca chjuca o s'ellu ci hè luminu bellu, postu chì sta pianta tropica hè assai termofílica.

Sapendu cultivà un fruttu di dragon, pudete divertevi u so frutti savuroso è utili in casa, è micca in Tailanda.