Rita Ora in una entrevista cù Vanity Fair hà parlatu annantu à l'amici cù Jay Zee è Prince

A cumpagnia di 25 anni di u cantante è l'attista Rita Ora fermu prontu nantu à e pagine di a Vanity Fair. Mentre a siera di photo cù i so utenti di Internet ùn hè micca dispunibile, ma pudete leghje a so entrevista cù i discorsioni di a relazione cù Jay Zee è Beyoncé, è l'amici cù u prince, ora.

Jay Zee hè un Òlulu Ora

U primu chì u ghjovanu cantante ricurdò era una storia spaghetti chì era furmatu nantu à basa di rumori è cunghjettu, dopu a liberazione di l'album da Beyoncé Lemonade. In questu pudete sèntenu e parolle nantu à una certa razluchnitsa Becky, chì assai milioni d'armata di fanali Beyonce fistini di u prototipu di Ora. Allora un furore di messagi negativivi cadunu nantu à Rita, è a zitella ricorda ancu cù amarezza:

"Cumu pudete ancu assume chì avè avutu un affare cù Jay Z? Per mè, hà sempri statu un mentore è unorulu in quantu di musica è canzoni. Sutta u travagliu di Beyonce hà crisciutu. Cù a natura di u mo travagliu, sò spessu meetu cu Jay Zee, è a so mòglia. Questu hè chì pensu hè u principale fattore chì eru involved in sta storia sana. Da un modu ch'elli eru cchiù faciule, Katy Perry m'hà datu un icògliu cù l'inscription "Not Becky". A strada, sta attribuuta era micca solu per mè, ma dinò per altri abitanti chì anu vistu in una cumpagnia di u so maritu Beunce. Avà capitu di cumu umiliatu mè. Probabilmente, ogni nica chì hà stata in una situazione cusì devendata hà sappu d'accurdà cun mè.

Un pocu di a vostra vita ...

U 25 anni anu accreditatu cù assai rumanzi cù diversi omini. Hè stata vegiata in a cumpagnia di Rob Kardashian, Kelvin Harris, Travis Barker è assai altri. Eccu ciò chì Rita dice di questu:

"Ùn aghju micca, è ùn parlanu micca nantu à a mo vita persunale. Un ghjornu u mo core hè struitu, è parechji volte ch'e sò stata mischjata in scandali. Hè terribili, quandu a vostra tragedia hè discutita nantu à Internet per parechje persone per ciò chì ùn sò micca amici. Per quessa, u menu di più dicu, u megliu sentu.
Leghje ancu

U princede divintò u me anguardu guardianu

Dopu fattu cunnosce chì u prìncipi era mortu, Rita era preoccupatu per un bellu pezzu. Avà po parlebbe in tranquillità di a so amici cù u muscatu mitulòggicu:

"Avemu avutu quasi 5 anni fa, quandu u so mannaru accuminciò è dicia chì ellu voli cun meetà. Mi ricordu di quellu ghjornu, è a manera ch'e eru tantu preoccupatu. Avemu fattu assai amichevule. Credu chì dopu à a mo morte, Príncipe divintò u me anghjulu di guardianu ".