Cumu pudè alimentà e piantini di u tomate per ch'elli si senti?

A fine di a primavera, parechji camicanti agricultori si in i mercati per cumprà e piante di tomate. In ogni modu, i zuccuni in parechji pianti sò longu è magre, mentre chì in altri sò stati forti è grossi. Perchè vene questu avvene?

Di sicuru, i pianti di variità di tomate pare parechje. In ogni modu, un puntu impurtante in e crescente di e piante hè a so alimenta. Scupremu di ciò chì avete bisognu di mancià i pianti di u pumadoru, perchè si sviluppa megliu, è i so bagagli sò chjudi è micca stirminiati.

Chì fertilizante hè megliu per alimentà i pianti di u tomate?

Fertilize u tarritoriu per i pumati hè necessariu da u vaghjimu. Dopu à a pianta primavera, a terra sarà fertili è saturatu cù tutti elementi necessarii. Per fà questu, piglià 100 grammi di nitroamorfi è calimagnese, 200 grammi di superfosfatatu doppiu, è 1,5 kg di fraschi da a ardente di foglie di tomate. In u vaghjimu queste pare e fertilizante sò aghjuntu à a misura di u mischju, è in a primavera, e so pomi sò somi cù e sementi di tomate.

U crescente di ciobba di u tomate in casa, a prima fertilizazione di e piante devendrà custu circa quattordici ghjorni dopu à u listinu. A suluzione per questu hè prestu cumu seguitu: 10 grammi d'acqua sò aghjuntu 20 grammi di superfosfatiu, 30 grammi di nitratum ammonium è 15 grammi di sulfate di potassiu. In questa mutazione, aghjunghje 100 g di l'estrattura di acqua da a carna, chì devenu esse preparatu in anticipu, pigliati 1 vetru di frascaru per 1 litru di acqua. In u futuru, a fertilizzazione si deve esse fatta una volta in dui simani.

Molte parechji agricultori ùn sò micca interessatu in ciò chì per alimentà un tomate di casata negra è sese permettenu di rimedii tradiziunali per questu? Per a vostra muddica à crescita forte è micca stinnilata, avete bisognu di seguità a rapportu di u fertilizante. Sì i pianti di tomate sò mali, da prima di a cugliera hè bisognu di crescenu a quantità di superfosfatru è frascaratu, è Eccu avete bisognu di aghjunghje un pocu nitrogenu. Allora i piante retardà u crescitu di a massa verdura, è un sistema radicali putenti è forte serà furmatu.

A rivoluzionarii tradiziunali in a forma di ferries o di cuddini di salameria si deve esse usatu cù assai cura, postu chì un fertilizante assai cuncintrattu pò crede l'arrabbii di e piante. Inoltre, cù e femicili è di prune, hè pussibule aghjà parechje infizzioni à u pumadoru. Dunque, questi di fertilizzanti folkiati deve esse usatu in i prupurzioni ghjusta.

Quandu u crescente di e piante di tomate, deve esse ricordatu chì "sopra tuttu" di e piante da e fertilizante hè ancu periculosu, perchè a so mancanza. Per ottene una bona vittura, i pianti sò stati fugliate rigoru sicondu i schemi scritti.