Dilemma in menstruazione, test negativu

U cicitu menstruali nurmale hè un tempu di 26 à 32 ghjorni. Questi figuri per ogni rappresentante di u fieru sessu sò puramente ndividuale è cambienu parechji volte in u travagliu nascinu. Ma in u casu da quandu i frames di u difettu di sguillata, questu significa un pagamentu di u mesi, ma a prova pò esse negativa, perchè Ùn hè sempre questu indican un gravidenza.

A volte una donna ùn sà micca cumu fà esse attu da quandu hà fattu a prova di gravidenza, è hà da esse chjappi. Ù hè unambiguous chì questu ùn hè micca un statu nurmale è esse cura per cura.

Chì ghjè quellu chì u primu ghjornu di ritornu, è a prova hè negativa?

A maiò spessu, u tardamentu hè causatu da a gravidanza è tutti canuscianu à questu, ma senza vede i dui strisci, a donna hè in una perdita, senza sapienti d'ombra à un pocu più o corse à u ginecologu.

Ùn hè sempre in u corpu, ancu in a prisenza di u gravidenza, ci hè un livellu suffirenziu di hCG , per chì pò esse sentu da u dispusitivu. Dopu tuttu, l'ovulazione è a cuncepzione puderia succede pocu prima di a menstruazione, è per cunsiquenza, u livellu di l'hormona di l'embarrassi in l'urina hè insignificante. Perchè vale a pena wait a couple more days and make a test again, senza fallimentu piglià l'altre.

L'altru opzione dà un risultatu più affidatu - un test di sangue per a hCG realizatu in u laboratore detará u gravidenza even before the delay, perchè a cuncertazione di sta hormona in u sangue hè assai più altu ch'è in l'urina.

Ch'ella sia di andà à u duttore, se u tardimentu hè di 15 ghjorni è a prova hè negativa?

Se a menstratura hè diventita da dui simane, in questa hè a ragiò di cuntattà u duttore. Spessu spessu chì una donna sia assai signali di gravidenza - debilitate, nausea, engorgement di i glànduli di mammiferi, è a prova ùn vi mancu più nunda.

In a maiò parte di casi, sta situazione hè stata per una malfunzione di u fondu hormone. Chistu pò succorsu per l'esercitu fisicu eccessivu (travagliu duru, sportivi estressi, pisci di pisci in u gimnastu), cambiamentu climaticu, stress, depressione, una malatia acompañada da medicazione seria. Una altra prova da a natura hormone di a dilressione in a menstruazione hè u rimborsu biancu cù una prova negativa.

Se u duttore ùn hà micca divulgatu nessuna malatia giniculòggica, da a normalizazione di u ciculu, u dispusitore Dufaston, chì prontamente pruvucassi i sangramentu menstruali, hè prescribed.

Ma si deve esse cunsideratu chì un pocu deminuu di duie simane o di dui mesi pò esse tuccatu in una donna sana, se micca un annu dopu à u nascita di u zitellu. Duranti stu periodu, u corpu restituisce e so funzioni è l'incidenti sò permissibule.

Chì s'ellu ùn hè micca messu per ogni longu?

Cu problemi geninuichi è endocrini (fibroidi, polistosa di l'ovari, tumori di l'esfera sessuale femminile), un prublema di 2 mesi è più longu pò esse possibili, ma chì a prova hè negativa. Ma ancu questu malattia pò dà un risultatu falsu pozzu è pudete apprezzate a verità solu cù l'aiutu di l'ultrasound è un sette sanu di pruvene, cumprese l'hormone.

Se una donna ùn conta micca in u cuntrollu cù u duttore dopu una longa demenza, hè dinò una decisione sbagliata, perchè i prublemi chì causavanu a mancanza di menstruazione pò esse più seriu chì avà hè veramente.

Dopu à 40 anni, una prova negativa è una demenza à a menstruazione ùn sò micca sempre indicate una malatia, ancu s'ellu sta situazione hè micca pocu cumuna. I cambiamenti climatici induve u corpu femminile à a fine di età zitelli anu spessu affettanu u livellu di l'hormone sessu femminile, è per quessa, a questa età a donna ùn deve osservatu à u ginecologu.

In a maiò parte di i casi, a dimostrazzioni in a menstruazione di più di sett'anni ghjorni hè una occasione di circà l'assistenza specializata, sopramente quandu u teste stubbornly ùn vi mancu a seconda striscia. Questu hè u signu di u corpu nantu à e malfunzione, chì ùn si pò micca esse diretti indipindente.