Perchè chì a donna chianci?

"Eppo, novu, a bughjone s'hè dissolute" - u maritu dici à u so sceltu, chì si stalla in braccia novamente, apparentemente per una ragione apparente. Hè per quessa chì e donne chiancianu, è l'omi solu rieghjanu à questu? Pudete crede chì stai facennu scrusciu per u nostru piaciri! "Una donna forte sia chianciutu à a finestra" - cusì una volta cantava A. Pugacheva. E avemu vistutu tene di lacrimi comu manifestazioni di debule, ma hè sempre cusì?

Perchè chì a donna chianci?

  1. Dopu avè a zitiddina avemu intesu dì una offerta à chiancià, se qualcosa pessimu ghjucanu, pari più faciule postu dopu. È hè veru, dopu u flussu di lacrimi scorri, da l'anima cum'è se parti di a carica hè sguassata. Questa azzjoni di lacrimi hè cundizzione fisiologica, cun elli l'osee di l'hormona di l'istressu, chì hè alliberatu cù forti distruzioni di varii tipi. Hè per quessa chì e donne chiancianu da a tristesse è l'aligria.
  2. A donna chianciva senza forza ... Sì, di ciò chì avete a presumintate chì a donna hè chianciante perchè qualcosa serata succorsa à ella! Qualcosa manera sìmula, e donne pò chianci per i raghji più diffirenti, è da l'aghju in quellu. Solu u ghjornu sessu per a natura hè assai emotivo. Cusì urdinatu a natura chì una donna hè un guardiastru di a casa, chì preoccupatu di u so maritu è ​​di i zitelli, nunda pò esse lasciatu indifferenti. È se un omu cuncolore aghjunghjenu toni di un pappuzzu rotte cù viole è prumesse in bande è foglie rottati, a donna hà spegata ancu da a so piccità.
  3. Perchè a donna chiancianu, è l'omi ùn pò micca cumprenderà a raghjoni? E perchè e donne anu una hormona di prolactin, chì hè rispunsevule per a distribuzione di lacrimi. In l'omi, ci hè a testosterone, chì ùn si permettenu micca l'accumulazione di u lettu fluidu.
  4. I fighi donne chianciunu. E sapete per què? Perchè ogni donna hà una forza chì nè atleta ha mai sognu. Simply this forza hà una natura diversa, a so essenza hè in creazione. È quandu ùn ci hè nunda di custruisce, è a passione cum'è vulete, l'energia insufistenti sporta in lacrimi.
  5. È una donna forte fica, chì vulia fà l'omu falatu cunnosce u so sbagghiu. Argumenta è ghjurà cù a criatura quì sopra, pesu è fisicamenti più forte di quella inùtule, ma chiancianu, pudete fà pensà. Solu à u abusu ùn hè micca necessariu - nimu sarà per chiancià llà strazianti.

Cumu avemu vede lacrimi - ùn hè micca debule, ma un altru furmisu protettive putente chì permette micca micca tumbà da a super sensitività à parechji sfarenti di vita.