Dior u culleghju di vaghjimu di u 2013

A cullizzioni di Dior u 2013 di u maquillaje oghje u nomu unicu Metalli Mistiche, perchè in a nova stagione à a cima di pupulazione, esse esse sfericheghjani l'ombra di metalli. A cullezione di vaghjime ghjunghjenu a vendita in l'estiu.

Misteri Metallici di Dior in u ochju 2013

A famusa famosa introdutore a so variante di u ventu metalizatu in a settimana di a moda. I mudelli anu un spaziu femininu bellu, cun un enfasi di u labbre, è una ligna ridotta di piccatu. Inoltre à u liparosimu in u so make-up, ci era ancu più caldu è mudiche classi. À l'ochji, sicuru, ci eranu ombreduci di una ombra di metalli argentu, chì stavanu in una nova cullizzioni di maquillaje. Quì sò prisentatu micca solu i prudutti solu novu, ma dinò un pruduttu longu prudutti, in ogni modu, una pocu aghjurnatu.

A stella di a cullezione hè a sante di l'ochju cinque culore, chì serà presentata in parechji culori. Blush chjamatu Dior Blush hà 13 sfarenti sfarenti, chì sò spartuti in 4 sottopoli: beige, corallo, rosa è russu. Nuvellu pallets sò 3 culori è sò prisentati in dui versioni - argentu è fussu blu. Questi articuli di cosmichi di Dior in u vaghjimu 2013 si sò perfezzjonemente cumplementati da l'aghjunghje un sguardi prugettu.

Nisunu prudutti interessanti di a nova coletta sò purpurinu è lipstick, mascara, gel eyebrow e ungliu. I scontri liponii vinìanu quattru sfumaturi, chì cumprenu perfetta à qualsiasi imagine creatu da una ogetta d'ochju di metallo dilicatu. Vernice per unti fubbe prisentatu in tri trè culori: ombra verdi, assai attrattiva, prugna è arghjintina-rosa. U maquillaje creatu ghjurnale femminile, ma hè diventatu bellu, adattatu per fà una impressione indelicità à l'associates. Autunno, coleta di maquillaje Dior 2013 permette à qualsiasi fashionista ripiglià un pruduttore adattatu.