E vistimentu di moda oghje-invernu 2014-2015

Questa tarda agate fashionisti cù e novi tendenzi chì pò esse usatu in i so imagine. Hè bellu chì a ropa di a donna per sta tempada d'oghje è invernu sò assai diversi, è cusì ogni ghida pò truvà qualcosa per ella. Dopu tuttu, cum'è sapete, hè necessariu di vistimentu cusì chì si pò piace, è micca solu esse rispettu à i tendenzi di moda impostu da i diseggiani. Ma, però, avete bisognu di sapè annantu à l'ultimi tendini. Cusì, aghju piglià un ochji nantu à ciò chì serà vestitu di moda in u tempu di l'oghje u invernu 2014-2015, è chì sorprese chì i diseggiani preparate per noi stu tempu.

Outerwear otoño-invierno 2014-2015

Ogni ciacchetti, caprini è capelli ghjuvani sò i cose più necessari per sta staggione, postu chì in a staghjunazione fridda a maiò parte di tutte sse solu vulete sante. Ma ùn deveru micca scurdatu di u stilu. Unu di i tendini più veri di a staghjoni hè manichi curtume o invilitivi. Puderanu esse duppia è bracciale. A principal hè una ombra. Pudete scultà u so propiu mantellu è un pilatu in un sceltu di cuncolazione limitata, ma ferma più chjucchiuli brillanti chì aghjunghje à a vostra imagine di uriginale. Inoltre à i vistimenti di u tempu di vaghjimu è invernu in a moda hè altamente oversized . Ùn si pò micca in tutti i zitelli, cum'è una ghisa o un saccu per parechje tamantu pò più cuddà è creanu un tipu d'una manera negligente, ma stylish image, è fate guardate cum'è un bear. Eppuru in generale un mantellu di parechji dimenisuni pò esse una versione ideale di i capelli per a tempesta di staghjoni inverndu, quandu hà amparatu tutti i difetti di a figura. A cosa principal hè di sceglie un mudellu bonu. E, sicuru, ùn deveremu micca scurdatu di e pilami. In questa stagione, capelli di pelle è capelli - solu un scherzo di moda.

Jeans è ghjunti autunno-inverno 2014-2015

Fate li jeans si deve nutà a tendenza più impurtante - a durata di "sette oghji". Se parlemu di mudelli, in a moda di "cunfessiunarii", "magu", versioni classic di i jeans, è ancu persati è strappati. Ci hè da nutà chì a versione più versatile di i vandalsi sò "nòvuti", cumu si pòbbenu bè a maiò parte di e fiorità, inveci di a figura. Ma u "magretu" adorneghja solu e zitelli cù pezzi dilizii eleganti.

E trousers in generale sò i vistimenti di a moda più ghjuvelli in u tempu di l'ochji di l'oghje u invernu 2014. U pantaloni si trovanu assai più femminili chì jeans, à quale avemu aspittatu. In a tendenza novu, a durata hè "settette tmieni". Fighje ancu à i pantaloni cun una varietà di stampa fiurali. A più versione classica: u pantalon monochrome cù frecce.

Giacche e giacche di vaghjimu-invernu 2014-2015

In u ghjuvellu di moda cun una gola di volumetricu, o cun un apertu. Quessi sò più listessi per u tempu d'autunnu, quandu hè digià friquatu, ma micca frise, ma u primu - per l'invierno. Abbiglii è capelli, chì sò a tendenza di sta stagione, amaze cù a so varietà, perchè pudete sceglie u mudellu chì avete vulete, è ancu avete sempre avè una moda. Ma, si avemu parlatu di l'evoluzione generale, u ropa di moda di u ventu-invernu tende versu i classici.

Saison Autunno-Inverno 2014

I mudelli più modi, sò fogli in piaghja, è ancu faldi cù un oliu o cut. A durata varieghja da curtu à maxi, perchè in l'scelta ùn pudete puderè solu di e preferenze persunale. Ùn partite micca di a moda è di una skirt classica, chì hè bella per l'imaghjini cummerciale. U paleta di colore di fala hè assai diversa: da culori neutri à culori brillanti.

Autunno-Invierno Vestiti 2014

Parrannu di e vistimenti di moda per a tempesta d'oghje è invernu di u 2014, ùn ponu aiutà à ricurdà i vestiti, a parti più feminina di u nostru pruduttore. Doppu, e frà vestiti, hè pupulari a fascia di pienu, chì ghjè in generale una opzione universale, chì hè adattatu à qualunque forma è cambia in u so difetti. Inoltre, in moda vestiti asimmetrici chì combina uni pochi sfumaturi. È fate puru attentu à e vistite di multiplu facianu di tessuti fini, volanti. In cumbinazioni cù un mantellu remu, un vistitu cusì diventà divinu.