Pedicure di moda 2013

Oghje nissunu discutizeghja chì l'attrazione esterna hè una cundizione impurtante per successu è popularità in u mondu mudernu. Ùn importa micca quandu hà intesu, sinceru è amatu chì tù sì, a bellezza di u vostru corpu ferma sempre pè e persone à l'altri argumenti mpurtanti in u vostru (o micca in u vostru?) Utilizate.

Fortunatamente, per guardà bè, abbastanza minimu cura di voi stessu. E un pedicure di moda hè unu di i cumpunenti pervinenti di tali care.

In questu articulu, parramu di e funziunalità di u primu modellu di pedicure, l'estiu 2013. È ancu, richiamati i principii principesi di manicura è pedicure 2013 è parranu com per appreverà bè cura di ungi in generale.

Pedicure 2013 - i tendenzi principali

I stili più modivi di pedicure di questa edizione sò:

Principi generali di pedicure

Per assicurà chì e so patrone sò sempre stati assai maravigghiusi, fighjenu i principii basi di a cura di unità:

  1. Unghie sottu à i piddani ghjunghje duverebbe curritti, micca troppu riconce è grind e cantonni - altrimenti l'unghje pò principià a crescenu in a pelle, ancu s'ellu hè chjattu in prossime.
  2. Facendu un pedicure di filu cù una razor in casa ùn hè micca indispensable - afficheta sta prughjettu impurtante per i prufissiunali. Sì avete a cura di i vostri pierri, rinviate a ferite traumatic à favore di un schedariu di unità di qualità. Ricurdativi: u più spessu si cortà a pelle, u più veloce si sviluppa.
  3. Sì i vostri tozani vede signali di una malatia fungosa: groente o glandula di unghie, fissure in i tacchi, prufette, odore sfavore - prima di tuttu, libbirà di a malatia.
  4. Cuticulate nantu à i pomi ùn sò micca cut-off - hà realizatu una funzione protettiva, evitendu l'occurrence di fungi. Dà preferenza à a versione europea di a pedicure, chì a cutícula hè eliminata, ma micca cut.