10 peccelli morti

Sè sicuru, ogni ghjornu volenu chì ùn ci hè micca una tale persona in a Terra chì ùn mai hà piccatu in a so vita, ùn succorsu à a tentazione, ùn manghja micca u fruttu pruibitu. Per parechji seculi, u mondu cristianu tutale hè cè famoso per una nazione cum'è 10 peccati mortali per quale un pecoru hà da pagà. In u nostru articulu, avemu acquessu di l'infurmazioni cù dettualità.

10 Pezzi Mortali Sicondu a Bibbia

In u stessu, u peccatu implica l'accionu, o vice versa, inaction, chì viola l'alliance di Diu, tradizzioni religiosa, o normi morale è etichi di a società. Per i Cristiani Ortodoxi, u piccatu ùn hè micca solu una divizzione di qualcosa, hè un cunfrontazione cù a natura umana in l'omu da Diu stessu. Hè crescenu chì solu per trattà cù l'atracción sinful hè impussibile, per quessa, hè necessariu di ricaricà a l'aiutu di a chjesa è a dumanda di salvezza da l'Altimu.

In Orthodoxy, 10 peccati mortificati sò cumandati in:

10 peccati mortificati sicondu a Bibbia - ùn hè micca una lista completa di l'atti sinful chì una persona pò cumparisce. Ma, per advenivà contru ad elli, ci sò 10 mandi in u quale hè scrittu cumu un cristianu digne ùn deve esse agbitate per ùn esse obsesionate è esse un veru omu orthodoxe.

Eppuru, ùn importa micca quantu a Bibbia intende di prutezà tutte e cose di u pensamentu malignu è l' animi destrutivi, atti sinful, in u mondu mudernu, cù u sviluppu di l'ultime tecnolozii digitali, a ghjente hè spessu sottumessu à a tentazione è a violazione di normi murali è etichi. In cunnessione cù questu, a lista appartinata appartineva assai pertinente 10 peccati mortificati di a società moderna, faciani pensate chì di u munnu di u mondu chì avemu vivemu è cumu si circundàimu.

Trasfurmendu da a lista di 10 peccati mortifiche in l'Ortodosia, crede ch'elle una persona pò fà un pianu per ellu stessu, cumu purificà a so anima è pensi di u male è vicinu. Per questu, prima di tuttu, avete bisognu di seguità a vostra propria attività è pensamentu . Dopu qualcosa, qualchissia chì vole esse cambià a so vita è u mondu cun ellu puderebbe primu di tuttu, cumincià cun ellu stessu: per divintà amadoru, di dispusitore di u tempu bè, per seguità i so pensamentu è di i parolle, uttene un esemplariu per i so discendenti è quelli chì u circondu.