Sign - l'acellu pigliò u ventore è si sò voltu

A data, ci sò assai assai signali chì anu venutu da l'antichità. Appressu quarchi cosa spavintosu, ma grazia à l'observabilità di i nostri babbi, chì truvàvanu è distingueu certi rigioni. U cumunu hè u signu folklettu di un pappaghju chì tocca à a finestra. Parechji sò cunfidendu chì un fenomenu tali hè una preghjudizzioni negativu chì prestu qualchissia in questa casa moriri, perchè a ghjente hè attunente à u negativu, chì face a so vita problemàtica. A ghjustificà questa opinjoni o micca, vale a pena investigà.

Ciò chì significa quandu un poviru ghjucatu a finestra è mosca?

Infatti, l'interpretazione di questu attribuà pupulari hè distortu è inizialmente u so significatu era tutte di modu distintu. Secondu à l'interpretazione di a credenza, u pede pòrtanu cun ellu benessiri è a prosperità di materiale, ma ci sò ancu pruspettivi negattivi. Una interpretazione più precisione di questa superstition hè stata ottata da quellu chì u vadduni toccu à a finestra.

Un signu chì l'uccellu hà vintu a finestra:

  1. A maiò spessu, a culomba hè culpita in a finestra è in questu casu, ci sò duie varianti cumuni di l'interpretazione di u signu. Hè cresce chì questu pecuri hè cunnisciutu cù u mondu di i vivi è i morti. Frà l'omicchii, hè generale cunvince chì a culomba hè in fattu l'ànima di un famusu difettatu, chì hè abituutu è decisu di ricurdà. In casu di sta succorsu, hè cunsigliatu per ricurdari di u mortu. Parechji psiquiatri cose chì u palummu hè un passageru di a morte, vale à dì chì u paese hà ricurdatu da ellu stessu, cusì, significa, prestu qualchissia male sarà in questa casa. Sì u palummu si fusse è volse, pudemu parlà micca di l'esistenza di l'uve di curre a situazione è evitenè u negativu.
  2. Una altra interpretazione di u segnu di l'acellu chì ghjunghjenu a finestra è si alluntjò, tocca u sparrow. Ci hè chì dice chì e cose impurtante prestu prestu, è u sviluppu di carriera, è a vita persunale dependeranu di a decisione fatta. Pò dassi chì prontu sia a pruposta, da a quale sarà difficiuli di ricusà, è questu hà cambiatu a vita per u megliu.
  3. Sì l'ublè, à dì l'agghiunciu, ghjudicheghja u vitellu è si alluntjate, significa chì una di e pezzi vicinu hè assai bored. Hè cresce chì una reunione cù ellu vi pareva assai emozioni pusitivi è portanu una bona nova. Questa interpretazione hè supersticione, spieghendu u mutivu per quessa a rapida ghjucata in a finestra. Per a e donne in a pusizione, un pienu ancu significatu a gravidenza suprana è u travagliu.
  4. In l'eventu chì un titmouse hà fattu chjude in una finestra, hè un bon signu, chì also previa a prusperità materiale in casa. Sì l'ave hà ancu attravatu in una finestra, significa, l'interpretazione positiva amplifica.

In certi casi, signaghji nantu à l'occhi chì aghjau a finestra di l'interpretazioni negativu, è in maiò cuncerna à l'abitanti furestieri, per esempiu, cuckoi, civelli, ecc. Hè cresce chì tali visitatori sò debbuli di seriu prucessi in a vita. Forsi era unu di i parenti hè gravemente dolce.

Sì l'ave, u golfu, si sò volte, ma pudete avè avutu chì hè cariu, da quandu, secondu l'antichi modesti, necessariu aiutà. Quandu u "invitatur" uninvited hè mortu dopu à u colpu, hè impurtante per intru. Un altru dettu impurtante hè a finestra è si avete craqueru o altri dannu, hè da esse eliminatu, perchè hè cunsideratu hè un signu sfavore.

Ancu se u sinjalu dava informazioni negativu, ùn intimi in una onda negra, perchè i pinsamenti sò materiale è una persona pò esse solu per attruvarà diverse e prublemi. Hè per quessa chì ùn deve micca bisognu a superstione cum'è un axioma è esce per u prublemu.