Roba naziunale in Italia

E roba naziunale tedesca sò faciuli d'aprendu grazia à i vestiti Bavarian. Comu in altri paesi, u costume nazionale di i tedeschi hà a so propria storia è e funziunalità chì distingenu u travagliu di altri robesi.

Storia di i vestiti naziunale tedesca

A storia di u costume nazionale nazionale hè abbastanza antica. I primi tudischi ùn anu micca vistimenti naziunale per esse - stà capelli è caffiani fatti di pelle. A robba in quelli ghjorni era più indispensèvule per calà i corpu, è ùn era micca qualcosa modu di l'attributu. Allora i costumi di i tedeschi anu pigliatu in prestu da i Rumani, postu chì in i regiuni cunquistati i Rumani, i Germani anu face ancu a pupulazione indigena, chì avè avà u so vistimentu naziunale.

1510 - 1550 anni, u piriu di a Riformazioni, divinni u più impurtante in a furmazione di u costume nazionale di i tedeschi. Allora u vistimentu vinia da linu è lana. Ogni region hà avutu i so vistimenti. Persone semprici è rustichi ùn anu micca pussutu fà risparmià di vistimenti longu è caru. Eppo solu per sapè. A lege permessu di l'usu solu grisa è marrone. Per a sguassatura di i vestiti, i strati di a società utilizan tela e tessuti barati. Inoltre, finu à u XVIII sèculu, tutti i prudutti artighjanali anu pruibuti, particularmente per maniglieri chì si sò stati stati stati.

Sicondu i vestiti naziunale di i tedeschi unu unu puderia amparà assai nantu à una persona, per esempiu, quale hè u so statu maritalu , statu in a società, tipu d'attività, professione è ancu locu di residenza.

E femminili naziunale tedesca naziunale era un corsage o un ghjocu, una falda aghjunata, è in certi alcuni, per esempiu in Hesse, i faldelli sò parechji è differenti in longhi è un fegatu. In u 19u è u 20 seculu, e donne in Baviera sò longu vistimenti invece di faldes. Ddu già quelli ghjorni, e donne anu un gran assortimentu di capelli, chì duvìanu esse aduprate. Eranu curani, capi e capelli palla. I chjudi di a donna sò stati ligati in modu diffirenti.

Oghje, u disfuncu naziunale di e gattive giapponese hè divisu in dui tipi: trahten è dirdl. Trachten pò esse solu feminine, ma ancu masculine. U sicondu vestitori hè solu i femine. Dirndl hè un vistitu chì hè custituitu di articuli cum'è un brasso, una bagnu brutta, un corset o chloe, una falda in una assemblea, un mandibula è un mandibolu. U mandibula hè spessu adduzzata cù ricami, lati è lacci.

Iò vulemu ancu di nutà chì a grande impurtanza hè stata induve l'arcu di un mandibolu hè stituitu. I viudidi attaccati à u mità, unmindful - à manca, è maritatu - à direcia.