Cù que ponu sandali turcu.

U principal preferitore di a staghjoni di a moda actuelle, senza dubbitu, sò i culura cusciosa è lumetta di i fiori tropichi è l'uccelli. Ogni fashionista hà sappiutu trovu a so propria sfundatura perfetta in una varietà di culura pura, chì diventeranu a basa per u vestitori d'istati. Hè sopratuttu particularmente hè quellu di i sapori brillanti è notevoli di rosa, giallu, verde, blu è turcu. Hè l'ultimu chì avemu da parlà à stu articulu.

Parechji picciotti sò sicuri chì i culori saturati per i scarpi sò impraticale è difficiuli di cunghjuntà cù a robba ogni ghjurnata. In questu articulu v'hani amparatu chì i scarpi in pezzi chì ponu accumparanu perfetta à u vestitariu è diventenu un sughjornu bisognu à una scena tutta di l'imagine completamente distinta.

Turchese sandali cù tacchi

I sandali turchese cù i tacchi alti sò adattati per creà una sera o solenni, è i mudelli nantu à i tacchi sali perfettenu cumplementari l'armata di u ghjornu.

I sandali turchese combinavendu cù e cose di u neru, beige, biancu, u giallu, u blu, viole è rosa.

Turchese, sandale, falce

I sandali nantu à a piattaforma (in particulari turquoise) stanu megliu in cumbinazioni cù una ligna, micca "soprapparitata". Tali piucianu sò ancu adattati per creà imàgini in u stilu etnicu, sopratuttu se i sandali sò deculteati cù materiali naturali (palla, suvore, legnu) o cumposti bisognu.

I sandali di u culori turchese pò esse sia scuru satu, è u lume "acuarelista". Puderanu ancu diffirenza di a temperatura di u culore (sia u friddu è caldu). Queste deve esse cunsideratu quandu crea una imaghjina. Ricurdativi chì culori di primavera è di vaghjimu di culore sò più culori cale, mentri per "estiu" è "invierno" hè preferibile chjardu i colori freschi è l'ombra.