Helen Mirren hà dettu di u longu per a Russia

In u futuru impurtante nantu à i scrini serà una seria inglesi cù Catherine the Great. U rolu di l'Imperatrici russa hè ghjucatu di Elena Mironova, chjamata Helen Mirren, una attrice in inglese cù e razzi russo. Mirren hà assai sperienza in a so riputazione di u reale in u screnu, solu reine Britannichi chì hà ghjucatu trè volte.

À a vigilia di filmaru una nova filmada in una entrevista cù u canali di televisione di u NTV, l'attrìlla ammettiu ch'ella sia cuntentu di visita a patria di i so ancestri, perchè assai episodi hè tutte di sparà in Russia.

Ritratti di u passatu

Parlendu di a film, unu di i temi chì hè longu di casa, Helen hà ricurdatu a storia di a so famiglia:

"U mo babbu hà partitu a so patria di criatura, da quì era solu duii anni. Era più faciule per ellu, è ùn hà micca campatu in u passatu. Ma u mo avianu era assai preoccupatu. Questa ferita ùn era micca guariscenza in a vita. Dopu tuttu, tutti i so parenti, mamma è i soru, si sò stati quì. È sapia chì ùn saria mai cun Risparmati cun elli. S'ellu ci aghjustemu à tutta a chista, a perdita di a nostra cultura, storia è lingua nativa, ponu esse clarificate - per affruntà cum'è insoppibbilmente dura. E haiu criatu cun u sensu di stu dulore. Cum'è una picciotta, spessu spessu ghjorni à u mo avè, è ricurdate u so longu. Ellu mi parechji scatimi diffirenti da a so passata a vita, ripresenteghja una dachja micca questu da Mosca è e stables cù belli fiori e arbusti rosa in u distrittu. Ricurdò tutta a l'ultimi detalli è pruvatu di trasmette per quellu chì u pocu di a so memoria. E dopu molti anni, a mo sughjera è sò furtunatu di visità queste postu. Vidite tuttu ciò cù u mo ochji è puderia camminà per questu terra. Ùn mai micca scurdà quella impressione. Ùn ci era micca casa o giardinu, ma u sensu di sta storia calava l'anima. In memoria di a nostra avarevule, chì era assai piacevule à i fiori, a mo sughjura è aghju tumbatu una rosula, ma pensu chì hè largu seccu.
Leghje ancu

Molto celu

Helen Mirren hà cunfissatu chì vole di ritornu à Russia:

"In u novu film, aghju play Catherine in i so anni dopu, i tempi di Potemkin. In u mo core, aghju sceltu a speranza chì u sparatoghju sarà parzialmente realizatu in Russia è chì questu succede questu esercitu. Ùn ci hè nunda cum'è a Russia, cusì vicinu à u mo core. Sta scala, edificazioni è palazzi. E tantu di u celu ".