Cumu sguassà u ciavolu di u microondas?

Oghje quasi ogni casa hè un furnu microchiore . A maiò spessu si calenta l'alimentari o di cocchji platti simuli. Pudete succorsu quellu alimentariu chì hà brusgiatu durante a coccia. Allora un fugliore disprezzu di credeva si prisenta in u micru . Or avete preparatu un pezzu cù un fortu olfattu in u microondas, chì hè cunservatu ancu dopu chì u furnace hà enfasi. Per falla di u ciavolu in u micru, sò parechje modi.

Per lavà un micru à ridivà di u ciavolu?

  1. Per disperse da u ciavolu in u microondas, avete bisogna l'avvicinera dopu ogni usu, sighendi a porta aghju per un tempu.
  2. Rinfria i mura di u fornu cun una soluzione dèvuli di vinegar o soda, è poi scorri a suluzione restante cun una tela muzzela in acqua neve. Ùn permettà l'acqua per entra in l'apertura di u fornu.
  3. Per rinforà l'odore di ardenti, pudete furale in u micru per 7-10 minuti à l'acqua e limonu più potenti. In cunfuranza cù u furmulariu furmatu durante u bullilu, l'odore sarà spressu da a ventilazione. Allora apri a porta di l'ebberu per aria.
  4. Ajutò per rinfriscà a foglia di l'arricchimentu sfarente: dilata i mure di u fornu cun un pappu cù una pasta, sughjettu di parechji uri, è pozzu accaccià a pasta cù l'acqua è lavà di vapore. A pezza serà adattatu à a più ordinariu, rinda.
  5. Solu assulisce tutti l'arghjuli di u sal di culazioni. Pour it in una fina capa nantu à una piccula plate è a mette a rossa in un forno da micru cù a porta chjusu.
  6. U ciavolu in u micru hè bien assimbligatu da una cuttighja russa incisa è di parechji comprimi di carbone attivatu in u fornu per a notte.
  7. Sì avete scurtatu di l'odore spiciale ùn anu micca a rimedii tradiziunali, aduprendu un spray spiciale o detergente per furnuti. Aduprà à i muli internu di u microondas è a deixe a mare. In a matina, lavare u furmagliu cù un trapanu in l'acqua calmerica, è lasciate a porta aperta per l'aria.

Comu pudete vede, sguassà l'odore da u microondas hè simplificatu. Solu necessariu d'utilizà unu di i suggerimenti cunta.