Cappelli di moda

Qualchi prutesti di protesti animali è vegan, a fur permanece pertinente d'annu à annu. È sta stagione ùn hè micca una scepzione. Furtunatamenti, grazi à u sviluppu di a scienza oghji qualchissime fashionista pò piacè di cunfurmà cù un novu travagli di pezza sintetica. Ma una cosa hè stata a stessa - naturale o sinteticu, a furia resta in moda, perchè più nunda hè capaci di a prutezzione di modu sicuramente di u friddu, mentre chì micca à u spensione d'attrazione.

In questu articulu, parlaremu di capelli di fur furia per e donne.

Cani di pelle di moda

I accesorii di pezzi boni sò fitamenti in etnicu, classicu, stilusu di cummerciale , in quantu in l'imagine in stili barocchi, boho-chic è glamour. Pujatate solu, qualsiasi imaginariu chì u funzione hè di sguardà l'altu statu, l'elitismu è u lussu, hè adattatu per l'usu di e cose.

Modèli fashionisti pruvinzanu cose cun pelle è lacatu, in legno o elementi in u stilu di "rock" è "punk" in i so vistimenti. Contrast combinations sò rilevanti oghje, cum'è mai avutu. Ma vi ricumandemu chì ùn andate in l'estremu è ricurdativi di u sensu cum'è ogni alimente chì fate un imaghjini.

Fur hat - colori è stili

A moda per l'etnicità trova a so riflessione in l'entusiasmu di massa cù l'attaccetta è e papaks. Ogni variazioni nantu à u sughjettu di queste capelli sò benvenuti.

Questa stagione, pudete furnisce u pilami tuguri: verdi, russi, rosa, gialli, blu - ùn persequitanu davanti a natura. Forsi l'unicu tipu di furu chì ùn manca mancu in l'ùmmira neon chì chjamava hè u Karakul. Capi Caracul pò esse di culore naturali, o sfumaturi profondità di viole, borgoña o verde scuru.

Abbigliu di furatura classica sò sempre moda. Questa invernu, i diseggiani prupone una donna di moda per sèntirila una heroina di pelle retro, pruvatu nantu à i capelli in l'stile di l'aristocrazia russa.