Nikki Reed riceve per dà nascita à un zitellu in casu cù Ian Somerhalder

Sembra chì in a famiglia di a seria "Vampire Diaries" ci era cuntraddizzioni cuncordibile. I noveddi figlioli Ian è Nikki ùn ponu truvà una lingua cumuni in a materia di ... procreation! L'attori sò maritiuneddu sta primavera per un grandu amuri è hè naturali di assume chì pronti avè un primu travagliu. Ma ùn! L'attrice di Nikki Reed volenu attivà una carriera, è a so famosa cuna, in contru, sònnii di divintà u patri.

Intendemu di scioglie quale hè u prublema di questu parone? U fattu hè chì u genaru Ian Somerhalder hà avutu pocu prublemi difficuli incù l'autoreoficiamentu. A serie di television, in quale travaglia per parechje tempi di staghjoni, pò pronti à chjusu. Ian, perchè questu, sente a crisa. Hà rializ in chì ghjè u tempu di spiegà i so qualità paterna.

Leghje ancu

Wife adored vampire, Nikki Reed, - attrice popularu è populari. Hè solu 27 anni, ghjè più chjucu ch'è u so sposu per 10 anni è ùn vole micca piglià a licenza di maternità per a fine di u zitellu di un zitellu ...

L'aiutà à chjappà?

Sicondu a nfurmazzioni di u portali americanu, l'attore praticava un ultimatum seriu à a so donna amata. S'ellu ùn li dà micca un criaturu da a fine di l'annu, ellu ferà per u divorziu.

I prublemi simili per Ion Somerhalder ùn sviluppanu micca per a prima volta. Sicondu i rumori, cù a so passione prubabile Nina Dobrev, dissi per e mo raggiuni ragiuni: ùn era micca in prumessa per dà nascita.