Max Mara - Spring-Summer 2014

A cullizzioni di Max Mara Spring-Summer 2014 amenu a preferenza indiscabile di u culore beige. Quasi tutti i mudelli di vistita eranu fatti in i culori di pastel è i so sfumasseri beige sò più frequenti. I ghjuvanotti sportanu roba simplici: vestiti, capanni rossi, cammisa cù una linea di spalle è pantalonii. In vista di sta cullezione, pudemu cuncludi chì l'stile hè enfatizatu da a simplicità.

Pò esse colori brillanti ancu

Max Mara 2014 attrae a so simplicità di stili è tagliu, ma ùn era micca. In u cursu di vede a cullizzioni, pudete ancu ammiravarru mudelli assicurati diverse - cum'è un vestitutu fucsia culurita cù un coffu più veloce nantu à strapelli fini. Inoltre, disinfettori ùn anu micca disprezzu è saturatu i culori rossi, morale è blu. A cullezione traccia elementi di vestitu in sfumaturi di grigiu grigiu, riccu bè d'oru è clàssicu. Cusì, Max Mara 2014 hà introduttu una varietà di culori in a coletta pastel brilla.

Principi tendini

I Stazii di vestiti sò senza esicuzzioni impecceti è lacuna, ùn ci hè nunda nè superflue quì. U sughjettu hè nantu à a lunghizza chì righjunghji à u mezu di u corru, ancu di una crescita di l'ombligazione è un cutru minimu. A cullizzioni Max Mara 2014 s'assumiglia a stile di a mòglia di John Kennedy Jr. - Carolyn Bessett. Hà una robba exquisite, ma simplice, chì anca l'accussà i so cumpatibilità di l'appiccicate è l'appruvazioni.

A cullizzioni di Max Mara veranu l'esternu 2014 sò stanu in i tendini com'è vistimenti di biancu, capigliotti eleganti senzeli. Hè troppu norme chì ci hè un pannu, veste in cani grisici beige, cunnessi traslucidenti, lunettes massivi, è ancu un vechju supraneghate nantu à a face, o sandali in u tonu à puschju è un vestitu.