Sperte per u 2013

U vestitu - hè sempri stata è resta una di e vistimenti di e donne più amativi, in particulari si hè un vistitu puntatu, perchè pò esse aiutu à ogni mumentu di l'annu è in ogni circustanza. In questu vi cuntarà sempre femininu è eleganti. Inoltre, cù calziu vistutu di tela, ùn avete micca di cunflitti micca cù u calzate chì si cunghjuntanu: questa cosa pò esse stata fatta cù i sapori è cù stivali, è cù sandali. Comu pudete vede, i meriti di stu vestitu sò visibili à u occhiu nuru. Allora ci averemu chì mudelli di vestiti tipiti 2013 seranu più pertinenti.

Essendimenti "dritti"

In a nova stagione di moda, i diseggiani unanimamente insistenu à cumprà un vistitu chjappi. In questu casu, cunsiglieghja cum'è ghjoculi ghjoculi è donne adulti. A cosa principal hè di sceglie u mudellu giustu, è poi a vostra robba suave è elegante pò sottumessi à appuntamentà a bellezza di a figura, chì oculta tutte e difetti possibles. Inoltre, articuli hè capacitu per dà un sensu di cunfortione è cunsulazione, senza limità i movimenti. Appena, per questi raggioni, questu materiale resta in u piccu di pupularità per parechji dicennii. Tutti i disinatori di moda ùn hè solu cambià a forma è tagliate i so prudutti. Ciò chì stanu in 2013, avemu più luntanu.

In generale, a moda 2013 predica vestiti stampati di sfumaturi scuri: blu grezzu, grisu satuatu, verde, marrone. Per diluviri tali pettine di culori di lattitore scappavanu in petite trucelli, è aghjunghjenu i so mudelli di glamorosa chic due di l'usu di stitch, piu, incusciante di malhe è guipuru, cintunarii di coghju, scossa profonda e scoglii nantu à i spalle. Ma u ghjovanu hè vistutu di u jersey di u 2013, à u cuntrariu, sò sfarenti culori brillanti: stampati fiori gialli, aligeri, rossi è originali - una striscia, etno-motivi. U vistutu pò esse acquistatu cù una densità differente di u tecido: da a ligera à puntata.

Salditi in primavera 2013 pò vede assai sexy. Hè nantu à i mudelli di prughjettu, chì anu pussedà a pruprietà à brillanu. A nova stazioni offre noi una mini-durata, mentri mudelli pensati per una ora più fresca di l'annu avianu midi è maxi-length. In generale, i vestiti stampati di a primavera di a staggione 2013 sò più stravaganti è eleganti. In quantu à i stili, i mudelli chì sò cundutti à a figura sò cunsiderate u più appiecatu questu annu.

Ssuciutu di primavera - istati 2013

I vistimenti di moda da a Jersey di u 2013 sò una tendenza in a maiò parte di e cullezioni di e case di e più eminenti. Cusì, Lanvin, Gucci, Alexander Wang ùn evità micca stu principiu impurtante di u vestitori di a donna, presentendu i so ammiratori cun l'exquisiti casju di u vestiti, chì anu particularmente chic cù bufalchi kbar o stoles. Lacoste, Philip Lim, Beckham, Cavalli manifisteghja annantu à i catwalksi è l'atti verticali geomtrici originali, chì, grazzi à u jocu di u culore, ponu corrigirate significativamente i difetti di a figura. Un sensu veru pruduciutu vistiti di focu cù lumi. Stu ditagliu hè megliu scunfutu da i talented designers da a moda Fendi. Cù Celine, Fendi hà impressionatu ancu cù i siluelli di "hourglass", utilizendu per a so creazione una decorazione inùtici è bè elementi decorattivi di u satinu, u cuve è di velvete. E varianti caleffichi di vistiti di puntelli basanu in modu cusì elegante è exquisite in e cullezzione di ei dittagii cum'è Charlotte Ronson, Mark Fast è Stella McCartney.