Cumu l'aiutu di u Tabincu di a Mamma di Diu aiuta?

I icone di a Mamma di Diu sò cunsiderate chì anu una di l'imaghjini più forti, perchè a so forza facilita à e persone per trattà cù diversi prublemi. In questu articulu puderà trovu infurmazione chì relativo à u putere di u icone Tabynsk di a Mamma di Diu.

Cumu l'aiutu di u Tabincu di a Mamma di Diu aiuta?

L'icunamentu miraculous Tabynsk hè u liberatore di i prublemi è a prichera d'avere prima un grandi putenza chì hè statu famoso da tempi antichi. Ci hè parechje cunferma di u maravigghiusu di sta stampa, perchè aiutò à guarisce i saluti sante di e malatie malatie. In u icò de Tabsky è a vèrgine hè ridutta, di u quale rende unu pò vedà i lacrimi, è in e so mani tenite u Diu di zitellu. Hè impurtante chì dite chì questa imagina hè una lista di l'icona di Kazan di a Mamma di Diu, ma cun un modu scuru.

A data, parechji listi sò stati creati, ma l'uriginali stilla parechje differenzi. Prima di tuttu, deve esse dichjaratu chì l'imaghjina nantu à u liceu superi hè un grande cut. In a mezza manna di l'icona in u centru, ci hè un inseritu, è ancu questi sò marcati nantu à i canteri di u sughjettu di l'argentu.

Cumu l'aiutu di u Tabincu di a Mamma di Diu aiuta?

Per a prima volta l'imaghja apparizione in i Monti Ural, induve u Desert di l'Ascension hè situatu. A gente chì stà vicinu à sti loca, quandu anu intesu a Vergine, chì hà urdinatu per piglià l'icona cù a so imatge. Un altru miraculu di sta stampa hè assuciatu cù i pastori Bashkir chì anu annunziatu l'icona è anu punitiutu cù cecità. Unu d'elli pente si pridicavanu è pardunonu u pirdunu, avendu ricivutu curazione.

Chì pricate davanti à l'icona di a Tabsky Mamma di Diu:

  1. Dapoi u tempu anticu, cresce chì sta stampa di a Vèrgine ponu avè a bona furtuna, perchè pudete pricà per prusperate qualchì avvenimentu impurtanti per pudè ottenimentu di fiducia.
  2. Un trattu sinceru di preghjudiziu vi aiutà à guarisce di diversi malati di u corpu è l'anima. U putere di a Vèrgine li permette di disperse di u dulore, per truvà a pazità è a tranquillità.
  3. Praying before the image is for people who have lost their way and want to strengthen their faith.
  4. A preghiera di l'icona di u Tabintu aiuta à a persona per truvà a suluzione ragiuna in situazione difficili, cum'è dona struzzioni è aliminà i pinsamenti dolenu.
  5. Pudete cuntattà i Teatonti per pruteggiri di diversi trageddi è di prublemi.
  6. Aiutendu a preghiera prima di l'imaghjina per riddà di i malasciute malamenti è u penitenza di i peccati cummessu. I fidianti si turnanu in u sacru, quandu ùn ci hè micca a pussibilità di trattà à l'addicenzi.
  7. I donne spessu tornanu à l'imaghjini per stabbiliri relazioni in a famiglia è a casa.

The Theotokos hè u principal difinitore di i cristiani, perchè sientarà ogni missaghju mandatu da sinceramente mandatu da una persona in un momentu difficiule.

Preghiera di l'icona di Tabynsk di a Mamma di Diu:

"O Signuruzzu Signore, a mamma di Diu, a mamma di u nostru Signore Ghjesù Cristu, incessante cun noi davanti à Diu u prayer-book è u Meddler. O Mamma, a nostra Preoblagaya, tutti in a Cruci di u To Figliu, adoptenu. Perchè Thy, l'innumirevuli benedizzioni di a so preghiera chì avemu statu dumandatu. Ti ringraziemu, assai di i vostri icone miraculosa à u nostru paese ci duna. Ti ringraziemu, l'icunettu maravigliu di Tabsky, in u mumentu di malignità, mandò u borde di l'Urali à l'Urali, nantu à a so piede di u granditu icona chì hà amparatu. Oravale à Ti, i nostri cori petrified cù un roghjunu di e to prichera. Avemu dimustratu misericòrdia à noi à a fonte di l'acqua, per mezu di a malatia u corpu hè statu guaritu, cuncernate micca rifletti di tristi tristi è purificate cù i peccati di i nostri piccati. À a primavera di u Augellanu cù u saggiu icona di a to benedizzione nantu à questu locu, dimustranu a Parolla di u Signore u to Figliu è u salitu di a Terra. Face a tò bughjura, noi, peccatori, oculatu peccatu manifestatu, allumineghja a tènebre di i nostri piccati è purtate à un refuggiu silenziu in l'eterna abitudine, preparata da u Signore per quellu chì l'amanu. Amen ".