Buryat palesa

Pusera sò un pane di cucina di Buryat, populari ancu in Tuva e Mongolia. Un altru nome per stu platti hè buzi, chì hè più fonéticamente vicinu à l'uriginale in Buryat è lingue mongoliane. Eccu sò prudutti di massa rialighjata à pezzi à carbu, riguardanti Turkic manti è caucasian khinkali . Coglie i posi in una pachina speziale, arrangiatu nantu à u principiu d'un vaporetto. Eat traditionally with your hands, be sure to drink from the hole formed during the preparation of broth.

Vi parvaraghju cusì a preparazione di posture Buryat, ci sò certi sicreti di coccia di u pane.

Posture - un pianu anticu è traditu cultu. I vacanze tradiziunali sò sottumessi cù a so cucina è a manghjà.

A pasta di Buryat pose hè generale preparatu da u pani senza pezzi senza friscu (farina di granola + acqua, certe volte in versione di casa, i prudutti di u liceu è l'ova sò include in a prova).

I ingredienti principali di u riposu sò carne, cipudula, agliu, spezia è erbe. A carni hè stata addulurata ind'u parechje parte - agnellu, carne di cavalli è carne è / o carne di maiale. Amori di carne è altre cumpunenti di l'imberzione megliu cù un cutiddu da a manu, ma puderete, sicuru, utilizanu apparecchi moderni: piccati o choppers.

Ricetta per i posture Buryat

Ingredients:

Per u riposu:

Preparazione

Poverà a carne in ogni modu cumminatore: manuelmente cù un cuteddu o cù l'aiutu di un macinatu di carne, o chopper. Inoltre, aghjunghjulemu e cipolle, cibu finamente allu è verbe. Connettu tuttu in un tavolinu di u travagliu, aghjunghje salate, mettite è sbattuleghja u pezzu di l'altru di a tavula - questu hè megliu a so texture. U riimperu sarà inutilmente per affaccià una ora o duie à a temperatura di l'ambienti, da chì sia bonu per rinfriscà a volta nantu à a tavula, per ùn avè micca ghjughjenu in particular, in paralelamente pudemu fà altre funci in casa.

Ci femmintazzu a pasta, mettite i ova di u latti o l'acqua, aghjunghje una pocu di sali. Per amelegà a pasta più bona, sicuru, cù i vostri mani, ma ancu puderete squattera cù una bocca spirale.

Cumu si sculpt Buryat pose?

I posti sò moldati in forma di una tazza bè di u yurt tradiziunali cù una apertura da quì sopra. U diametru approssimatu di i positi preparati hè di circa 5-8 cm.

Dopu avemu duie 2 manere: o pudemu spende a foglia è scappa fora sottostrati rinuviscii cù una tina invirtiata o un anellu piercing especial, o rollu a "salchicha", dividite cù un cultile in apprussimatamenti e sti parti, da quale pudemu escegene i sottostrati.

In u centru di ogni sustrato dissemi una parte di u riposu è bellissima, pianta a pianta.

Pusendi u pruduttu finitu nantu à una pignatta cumposta di a farina.

Trascorsi cù nant'à u pezzu di u pappagallou, chì deve prima hè fatta cù oliu o grassu, per ùn stà. In l'acqua pudete aghjunghje un pocu spezia secca unmilled per sapori. Pettine nantu à a cucina steaming for about 35-40 minutes, curazione extravaganta è sirvutu nantu à una banca o grande platu.

Emu manghjatu da seguente: cunzuddinà, pruvatu micca di crede, pigliate una pose, beure caldo da questu è fassi per a prisuttu.

A posture accetta à dà cumunu , tarak è / o jjubu. In opzioni festivi, pudete serve vodka, tinturi boni boni è arak di lignu (tarasun).

Normalmente abitudine di colazione in posa è jjoboy, ùn avete micca scurdatu di nutrimentu per circa 5 ore (ancu in tempore friddu è umitu).