Salata mediterranea

Insalati savurini, arghjenti, bagnu di caluri di a cucina meditarranea da e legumi, freschi è di pagliaghji frischi sò frequentanu invitati nantu à i tavule di persone chì curanu a salute è a figura. Portonu à a vostra attenzione una salata assai originale è piccante cù cucumbers, gambli e zucca. Ùn hè solu assai simplici per preparà, ma ancu grandi per una mesa festiva è un coppizinu di festa.

Mediterranea, insalata, con, gambe

Ingredients:

Preparazione

A ricetta per una insalata meditana hè simplificatu. In acqua di furmagliu salitu aghjustemu i caprini di pelle è i cocchi cu l'aghju chjusu per 7 minuti nantu à u caldu pianu. Allora a ghjorni da volta à u colatore è d'aspittà d'avè firmatu. U cogni sò i mio, secchi, cut off the tips and strawed shredded or slices finti.

U zitrusdi sò stati limpiati è trè in un rossu. Fulghjini di lettuce lavatu, ordenatu, siccatu è scippanu e to mani in pezzi petite. Gambuli immubiliate in un insetu di saladine profonda trasparente è sguillà cù e so legumi. Per separà, in un pappagallou, cogliu u zùccheru è u zùmmu di limonu, aghjunghje un oliu d'oliu, salsa di soia è bè cù un forchetta ghjuchendu a salsa. Aghjunghjenu giornu rossu è pour u coltu di a nostra insalata. Dopu, mette l'amandula meditevule per 1 ora in a frigoristica è dà un pocu di tempu per affaccià, imbolsi. Prima di serve, sprudle nantu à a cima cù inturninu piccati è amanduli.

Se vulete stu platu, avemu avemu parechje più di l'opzioni adattati: una ricetta per César cù gambe è una ricetta di saladie cù un cocktail mare . Preparate per a vostra salute!