Preghjonu per a vendita di casa è di terra

Per esse ingaghjati in a vendita di i vostri beni, sempre vulete ottene una offerta prufessiosa chì vi porta un bonu prufittu è sustenevi susteneurà e merchenzie offerte, in particulare in rispettu à a venda di l'abitudini.

Parechje persone in questa situazione resurse à l'aiutu di e Forzi più Alto. Facenu diverse amuletini , cunducinu i rituali è utilizanu preghje per vende casi è e territoriu.

Preghjonu per una venda ràpida di una casa

In a vendita di immubiliare, a ghjente si facenu parechje prublemi, chì parevanu spessu insurmountable. À questu tempu, u principale hè di crede in u successu di u trattamentu è di regula modu cusì un ritu senzillu. Pigliate un bacinu di acqua santu è dicenu tali parolle:

"Quattru cantieri, muri è porte, ti ricusarà! Quale chì hà da piglià, vi purtaranu soldi. Cusì sò! Amen! "

Dopu cù questu acqua hè necessariu di lavà a chjera, è dopu avè spartu in a strada. Hè assai impurtante chì nimu vede à stu mumentu. Sta preghiera per una bona vendita deve esse leghjidita regula quandu aspetta per l'arrivu di i clienti regularmente.

U scopu di tali ritimi hè di creà e cundizioni favurevoli per a vendita. Se ùn pudete fà un affare per un bellu tempu, bisognu di capiscenu i ragiuni. Per esempiu, ci pò esse una energia brutta in a casa. In questu casu, affinate nant'à u populu chì sò in u so territoriu. Per mudificà questu, vale a limperà a casa è tuttu hè cambiatu.

Preghjonu per a vendita di terra è e case

Ci hè un altru ritimu chì vi aiutà à pocu tempu per truvà boni cumpratori è vende immubiliarii. Per fà questu, avete bisognu di cumprà 7 vandalelli è esse à a mezzanine per mette in un cerculu è incendi. In u centru colpi una foto di a casa cù a trama chì vuleva vende. Fate à cuncentrazione nantu à l'idea di una vendita successa è lettu a preghiera 7 volte in una fila:

"Chì i muri è l'altru intaressu u persone, vogliu vende sta casa prima. Quandu u compratore si entri, quandu de seguitamenti a piglia sempre. Chì a subesta solu in u mo piace, aghju pigliatu tuttu u mo mo soldi. Aghju lampatu i candele, dumandate per aiutà, vi aiuterà a notte fula. Mentre chiancenu chianci, i vi vendunu à a terra, è vi vendinu a mo casa per u mo cliente. Amen! Amen! Amen! "

Aspittendu i candele per creme, tuttu questu tempu pensate à un trattatu successu. A cinderera hè stata fatta cù una carta di carta limpia è enterta in un locu desertu. Ùn dì micca nunda di u rituali.