Cavernes d'Oman

Oman hè un paese originale chì hà sappiutu trasmetta i so culori è i monumenti architecturale unichi à i nostri ghjorni. Atra i turisti per i so posti infiniti, l'altri cù tradizzioni culturali originali, mentri àutri vennu à Oman per visità a so caverna. Circa u 15% di l'area di u paese annantu à e muntagne majestuosu, da induve una stampa impressiunanti di i vaddi pittoresca è i vie viezioni.

Oman hè un paese originale chì hà sappiutu trasmetta i so culori è i monumenti architecturale unichi à i nostri ghjorni. Atra i turisti per i so posti infiniti, l'altri cù tradizzioni culturali originali, mentri àutri vennu à Oman per visità a so caverna. Circa u 15% di l'area di u paese annantu à e muntagne majestuosu, da induve una stampa impressiunanti di i vaddi pittoresca è i vie viezioni. Dintra d'elli sò caves profonda, l'età di quale hè di parechji misioni d'anni. U più famosu sò Al Huta, Majlis al-Jinn, Wadi Tavi è Marnefa.

Caractere di Oman Caves

U sistema di muntagna di u paese hè assai vechju. L'impattu constantu di a precipitazione è i venti cuntribuitu à a so erosione, chì hà purtatu à a furmazione in l'entruli di parechji depressioni è cravi. A maiò parte di e grottoes è diprissioni lucali si trovanu in a muntagna o à u so pede. Certi caverne d'Oman sò parte di Jebel Akhdar Mountain, altri - Jebel Shams. Tutti e muntagne sò pertendu à a ridge Hajar.

À prupusitu di e numerosi caverne d'Oman sò fonti d'acqua, cusì à l'antichità anu utilizatu da i lucali com'è refuge da i caprini di u clima.

Caves of Oman

Tutte e cavità è cave sparpugghiate in tuttu u paese si diffundenu in longu, tipu, grandezza è formazioni geografichi. Hè per quessa chì anu attraientu constantemente l'attinzioni di i speleologi. A data, i caves più studiatu in Oman sò:

  1. Al Huta. Sicondu a ricerca, sta grottatura hè stata furmata almenu 2 millioni d'anni fà. Hè situatu à u pedi di u Monte Jebel Shams, chì chjamanu assai u Grand Canyon d'Oman. A cave più famosa di u Sultanatu in cunghjunzione hè ancu u più longu. A so longa hè 4,5 km, di quale solu 20% (500 m) sò aperti à u publicu generale.
  2. Majlis al-Jinn, o a Cave of the Jinn. Hè una cavità cavura sola cavu 310x225 m è una altura di còpula di 120 m. Ùn ci sò micca entri più bassu è passes. Pudete mette in l'addevu di a caverna solu à trè cavalli situati in u so arcu. Sò chjamati Cheryl's Drop (Cheryl Drops), Asterisk (Asterisk) è First Drop (First Drop).
  3. Wadi Tavi. Stu sistema caverna hè un grande fondu, a prufundità di quale righjunghji 211 m. À tutta a tortu, ci sò stesi cumplicati cume formate di acqui sottiliasani è prucessi carstichi. Fùbbenu u gran numaru d'aus, perchè u cavu era chjamatu "u pozzu di l'acelli".
  4. Funnel Bimmach . Ùn puderia micca esse chjamatu caverna, si ùn passava sottu à una prufundità circa 20 m.U sò un grandezza hè 50x70 m. Questu hè un tipu di ben furmatu com'è u risultatu di a dissoluzzioni di calcariu sottu a superficia di a terra.
  5. Marnef. A caverna hà una forma pocu specifica. Hè una grossa roccia chì prende in a superficia di a terra cum'è una visera enormosa.
  6. Abu-Habban. A miniera hè situata in a pruvincia di u Nordu di Asharquia. Hè distinatu da un grande quantità di pesche di roccia di culori assai distinti.
  7. Al-Kittan. A unicitati di questa grotta s'arrivela in una lumine speziale, grazie à quale pare ch'ellu hè cupartu di marmu. Ci hè una bella formazioni geològichi è gravure roccia.
  8. Yernan. A caverna si trova in a pruvincia di Agania Dakhili in u valdu di Halvin. In seguitu hè l'anticu villaggiu di Al-Nizar.
  9. Mukal. Dintra stu grotto, pudete vede parechje formations di roccia, cascate è riflettori chì scorri par a strada vicinu à Wadi Mukal.

Excursii à e caves di Oman

No tutti i formazioni di muntagna chjamati sò aperti à i turisti. Per esempiu, a caverna di Al Huta in Oman hè accessibile per u publicu solu da nuvembre 2006. In particulare per i turisti sò dispunibuli:

Visita a coba più grande di l'Oman, Majlis al-Jinn, pò esse solu accumpagnatu da una guida. A causa di u fattu chì si trova in a muntagna à una altitudine di più di 1300 m, l'accessu hè stata chjusu per un pezzu tantu. Per isciutu à questu, avete bisognu di una corda di 200 metri, special equipment for descent and ascent.

Sfortunatamente, a caverna di Wadi Tavi in ​​Oman anu perseguite ancu inaccessibili per l'observazione, postu chì sò oculati duranti i spini boni. Ma à prossimu, hè apartu a stazzione di Sinkhole, chì furnisce un piazze è un centru turisticu. Per visite a caverna di Bimma in Oman, deve prima vene in a riserva naturali di Gayat Najm. Dopu à u reservoir stessu in a bacinu, pudete ghjustificà solu in una scala especial.

A caverna di Marnef in Oman hè interessanti ùn micca assai per u so internu impurtante per a situazione esterni. Dopu adduzzu nantu à questu, pudete pusà nantu à steppi o in gazebos, cammanu à un cantilno rocciosu o viaghjate una vista di a spiaggia di Al-Musgail. In a caverna stessu ci hè un signu cun una inscription "parlante": "Nunda, ma memoria. Ùn lasciate micca altru ch'è micca traccia. Enjoy the visit to the cave of Marnef ". Hè bisognu à l'attitudini di i lucali è di i turisti in Oman chì caves, antichi monumenti architettonii è altre monumenti storichi sò cunservati.