Oliu per cigliali

E to pesti bianchi sò u sognu di ogni zitella. Ma, sfurtunatamenti, ùn tutti ùn puderanu si prevene di cilanti exuberante è longu: o per a genetica, o per l'usu frecuente di carcassi cù ingredienti aggressivu. In ogni casu, stu prublema ponu esse resoluzutu cun un rigalu applijitu à dui settimani, è l'olii vènenu quì - i moisturizers naturali cù proprietà d'utilità. Scupremu chì di l'olii esistenti sò i meglius assistenti in stu mutore.

Chjucu un oliu per rinfurzà i pissure

1. Oliu d'aries di marinescu per cìbuli cù alpi rose. L'oliu hè densu bè è viscuvulu in a so cuerenza, è per quessa hè adattatu per pentenace assai fragile. Hè una gran quantità di vitamina A, è hè indicatu primordialamenti à quelli chì ci si svilunu. S'ellu ùn hè micca debbutu à una violazione di u fondu hormone, ma à una struttura fràggica, pudete preparà un mistu per a quale avete bisognu:

Imbulighjate i ingredienti è i mette in un locu friddu durante 10 ghjorni. À a fine di u tempu, strain the mixture è lubricate cù i cissusità di notte per 2 simane.

2. "Express Mask" di l'oliu di pezzu per i pissure. Stu oliu hè efficace à rinfurzà i pissure, in sè stessu, è in cumbinazioni cù altri cumpunenti in forma di màscariche. U fattu hè chì hè abbastanza "luce", cusì hè piacevule per dilute da l'altri sustegni, è idealmentamenti cume com una basa per una mascara urgente reconstructiva. Allora, quandu, duranti unsi ghjorni, avete bisognu di allungamentu è agisce cù e cesta, fendu una mascara:

Mettite i ingredienti, pat à a misura cù a lana di cuttoninu è i mette nantu à i pranziati solu à 15 minuti.

Questa mascara ùn solu furtificeghja i pinnidi, ma dinò ancu di rinvenzà è sguassa inzuccarà da a parata. Pò esse ripetutu à u ghjornu, ma micca più di 3 volte.

3. Oliu di Jojoba per i cissus in l'inguernu. Ciò cume a cera in a so cuerenza, cusì applijene per i pissure in una manera ligeramente calurita. L'oliu hè ideale per l'invierno, perchè assai densu: in a staghje nantu à sta staghjunale pò causà disconfort. Spessu si mischia l'olii essenziali per i pissimi, chì sviluppà e so proprietà d'utilità: per esempiu, frà l'oliu di sàntale, jasmine, pinu o noce moscata. Hè abbastanza per aghjustà 1-2 ochi di oli essenziale à 2 cullizzioni. jojoba è pruvà. Dopu à quessa, a mistura pò esse appiicata à i pissure, evitendu u cuntattu cù l'ochji. L'olii essenziali pò pinzellà.

Jojoba riferisce à unu di l'acezzi più nutrittivi per i pissimi, uttene per u metudu di pressu friddu da i castagni.

4. Oliu d'albergo per cigliu di l'uci ... di vitamina A. È dinò à u pêche, un di l' ùagliu più "lumi", cusì hè piacevule è cunglite cù l'altri ingredienti. Hè assai utile per i pissure chì mischjà 1 culloca. oliu d'albicu è uni pochi di vitamina A - questa mutazione ùn solu attiveghja u crescente di cigliuri, ma dinò di rinfurzà. Applica a massa resultante megliu ghjornu per a notte senza lavare off. Per ùn avè micca sviluppatu l'ipervitaminosi, fate tali corsi di restaurazione di cigliuze micca più spessu di 2 volte in trè mesi, dura 10 ghjorni.

Chì hè u pianu più efficace à u crescente di cissà?

U crescente è u rinfurzà di i pissure hè a più freti uttene cù l'ingredienti differenti. U megliu d'oliu per a crescenza parata, sicuru, hè l'oliu castor. Pò esse adupratu per un quantu illimitatu di tempu, è hè abbastanza per aplicarlu solu, senza fondi supplementari, per chì e pateurale cresce rapidamente.

Puderete appricà di dui maneri:

  1. Apply directly to eyelashes and leave the night without washing off.
  2. Fate cù i so parolle di cumpensu di l'aiutu di maquillaje è poi arriccate. Hè cusì cusì densu chì ancu dopu aduprà u lavatu cù l'acqua calda sta resta una fina filma nantu à i ciuciori è l'parpelle, per quessa, l'effettu in questu casu anu da continuà, ancu à una forma alluminata.

Cumu applicà l'oliu nantu à i pappelli?

Ci hè dui maneri di applicà l'ogghiu à i pissure:

  1. Stu metuimu più cuncrementa à e norme sanitarie, ma ùn hè micca assai piacevule cumu l'olii densi sò usati: l'oliu di ricca, u jojoba o l'oliu d'aranciu di mare. Avete bisognu di piglià un sbraccianu di a carcassa, lavenna bè cù u sapone, da u fugliale cù l'alcoolate è rinfriscà novu sottu u mari. Dopu à questu, permettenu pochi siccà e l'utilizanu di applicà l'oliu.
  2. È questu metu hè più cumentu per l'olii densi: tutte ciò chì hè necessariu hè mani neve. Piglia u piovamu è u miniatura in l'oliu è u frettaghju in i pissureci: ellu troppu petrolju ferma nantu à i vostri ditte è ùn pruvucarà maladizzione.