A pelle nantu à a fàccia - chì fà?

Per tradizione, signalhi di scorcia sò stati trovi in ​​u momentu più inoltre. Per quessa, hè bisognu di penserà ciò ch'ella fessi, perchè chì a pelle nantu à a face ùn si scurza prestu più prestu, hè necessariu in cundizioni estremi. Eppuru, anche si trovani assai strumenti chì ponenu à scurza e ristoratu a bellezza naturale di a fàccia.

Perchè a pelle nantu à a faccia accumincianu a scazzatura è ciò chì deve fà per impedisce?

Di sicuru, i patroni di u pelle di sece di a pelle di scacciatura soffrenu assai più spessu. À altri razze, sicondu a questa a pelle nantu à a faccia pudete aduprà a scorcia, sò:

Chì s'ellu hè a pelle facial hè assai secca è scalosa?

Di sicuru, prima di cumincià à fà qualcosa di caghjà scabbiosa, secca o nurmale, hè cunsigliatu di cunsultà un specialista. In a maiò parte di i casi, hè pussibile di trattà u prublema à u spensione di i modi di u populu. Ma qualchì volta u scogliu pò esse eliminata solu cù l'aiutu di a droga.

I salone offerenu assai prudutori effittiva di quelli chì suffrivanu di a sequite di a pelle, cuminciendu cù a pelle, finissimu cù mesoterapia è programmi di hydratazione intensiva di l' epidermisa. Se vulete cosa di fà cù a pelle scannata è culata di a fàccia è pò esse in casa:

  1. Un machupje simplicitatu ma efficau hè sparatu da i grani di girasole, cafè o pezzi di una poma verde.
  2. E maiò cumbattenti cù una mascara scossata nantu à basa di floccata, cottu in u latti. Aghjunghjene una cullizzioni di meli è di uleicultu. Applica à a mascara di a pelle, hè faciule faciule. Dopu un quartu di una ora u pruduttu hè lavatu.
  3. Un amori cunnuscini contra u pelle di a pelle hè un poviru mustarda. Una cullizzioni di diluvia cù una colazione di l'oliu (oliu o vegetale). Una quantità picca di l'acqua aiutà à a mustarda per esse aduprata. A mascara in faccia hè superimposta ferma per cinque minuti.
  4. A preparazione di u mulinu di uovo pigghia un pocu tempu, ma u risultatu d'utilizandu u pruduttu sorprenderà. Crush the eggshell in pezzu è cunghjene cun ghjustu cruda, crema agria è farina.