Magic Words

Chì hè a "parulla" in a nostra vita? Da una piccula età, una persona intitivamente entende a parolle chì sò dettu. In inizialu, ùn capisce u significatu di una parolla, è in cunseguenza di a frasa entera, ci confissendu nantu à a intonazione cù quale si parla u discursu.

Avissi nutatu, prubabilmente, dopu ad ellu dopu ste momentu, quandu un chjucu chjaru sarà ricurdatu tuttu u tempu. E ùn pare avìanu nunda in questu, ma crede constantemente è ricurdativi di tutti i picculi fugliale è più grande? Specially dangerous hè a parolla "ricurdativi" o "aspittà", cum'è una marca in a testa.

Cumu hè chì sta cunnissione hè vinutu, è per quessa chì e parolle magichi sò forti senza tutti ritimi è cungiuli?

A fonetica di a parola

Da u puntu di vista di a psicoluggìa, u putere magicu di una parolla hè cundutu per percepzioni è tutta dipende di quale elli sti paroli ponanu parlà.

U soffì, micca risichi, murmutulà, i parolle nantu à u surrisu dà un bon amori, energia positiva, desideriu d'attu: "umnichka", "ben fattu", "beni", "I love", "E lamentu".

Tali cumpatizzioni di sonu di "misericòrdia" pò micca solu per causari un sorile, ma dinò di reduce u fisicu dolore. Sicura, intonazione hè impurtante. Certamente, i boni lingui magichi afectanu più in a maiò parte di a ghjente. Quale hè micca postu. A cunniscenza di a definizione di una varietà d'aggettivi aiuta à una persona per avè perciutu sustegnu, dispusitivu, appruvazioni è i scritti di u bè.

Mentri chicchiennu, frasi sonorii: (ratu, stupidu, curse, curta, stupidu) è e parolle chì degenevule in negativivi cù u prefissu "nè" (perdiantemente, ignoramus, torpe) cum'è vampirsi prupune l'energia positiva di qualsiasi persone è intonazione aiuta in questu.

Rispundente in i stessi paroli, per suprattuttu pudete è, ancu di più, u rispondente pò sporta assai più ca u so interlucutore, chì hè fluente in linguistics.

Allora in questu, tuttu u stessu, magia? A magia veni à dà un sonu, in relazione à una persona o un oggettu, à quale sianu spellati è e parole cullate in una serie intunacionali sò indirizzati, per fà alcuni cosa.

Hè pruvata nantu à i pianti è in l'acqua chì a parolla hè una forza enorme chì a natura vivante (cumpresa a persona) si senti nantu à un nivellu subconsciousu. Allura, si ghjurà à un vetru di acqua è à u stessu tempu nantu à un vetilu chì và à voi, murmutulà i parolle aggradèvule, in u primu vetru chì l'acqua sferisce in u sensu litterale.

Cusì, i pezzi selezziunate chjamati cù l'inttonazione ghjudiceta afectanu e piante, l'acqua, l'ughjettu, facenu magichi. Ancu ancu a cundizione d'una persona, perchè una persona hè un organice in quale ogni cellula ponu sente è sienti.

Paroli Magichi per attruverà

In più di curà a salute è a cuspirazione per riflettà l'espurtazioni, ci sò paroli magichi per i cumpitenzi di i deserti, cumpostu in peculi mantras.

Nisun rituali cù i paroli pò esse fatta rashly. À un minimu, ùn avete micca successu sè sè:

Spells simili sona cusì:

"Ùn a prumessa in un paese, ùn andaraghju à peda. U rozzu hè russu, nantu à u cane hè grisgiu, è in u ghjattu hè neru. Ùn ci sarà micca retevendu in e mo dumande, sarà mè, un servitore di Diu (nome) chì tutti sèntenu, fate u sente, sì digne. Nè u luni, nè marti, u marcuri, ghjovi, vennari, u sabatu, si vende à mè i mio preoccupati. Qualchissia ùn sapendu à mè u parolle di i gattivi è nuddu assicurà, per ùn avè micca affucatu contru à mè, per chì tutti m'era amu, rispettu è apprezzé. Cruciate a cruci, serà u mo affari cun u bon fine. A mo vulintà hè forte, tuttu s'hè fattu vanu, ciò chì dicu. Cusì sò. Amen. Amen. Amen ".

In l 'opinioni di u psiculologu mudernu - esotericismu, questa hè una parola magica chì ùn pò micca prontu per un bon risultatu.

Spell errors:

  1. U nomu di Diu hè citatitu in preghje è dumande, ma micca in i soggetti
  2. Mumenti multipli di magia negra (diavulu, gattu negru, vesti rossi, egoistu è d'autore admirazione, un ordine per esse u più altu di tutti, etc.)
  3. L'usu di "No" in a parolla magica hè sclusa, postu chì l'energia cianfica ùn ùn percive micca u so sonu à tuttu. Hè necessariu di dumandà è di parlà cù un discursu direttu (curativi, micca "ùn ferite micca", diversioni, è micca "ùn hè micca tristu". In questu casu, u pezzu "ùn sanu micca a parolla di u male contru à mè è micca nudda lingua per a facenu movelli contr'à mè" chì u sfida di a grandezza, cusì also conduce a autodestruczione cumplessa, sguassà u ochju à l'ochju. Questu com'è l'eliminazione d'un antivirus da u vostru urdinatore è d'apre u portali di u ghjocu.

Hè pussibule di scrivite alculichi magichi per u cumprimendu di u disiu indipindente?

A Conspiracy per cumprendi u desideriu, cum'è e paroli magichi per l' amore , a salute, l'acquistu, u successu in l'affari, pudete scrivevi. In parechji casi, stu passu hè assai più ùtule di circà à i sappelli in Internet.

Se seguite e regule simplici di scrivite a vostra dumanda, u ghjornu hà travagliatu nantu à u listessu sistema da u guardiastru stessu. Sensibilizà vibrazioni è umore tonu, i paroli magichi sò cumuzzati cù l'energia ghjusta è darà un risultatu pusitivu assai più veloce.

Chì deve esse ricordati quandu si grazie una cuspirazione?

  1. Prefissi "Ùn scurdate è rimpiazzate".
  2. A parola "Give" ùn hè micca permessa. Hè megliu dicerà "Dunque ci hè", "Hà venutu à mè", "Cci sarà", ecc.
  3. Ricurdà chì per tutti l'azzioni cumu, un modu o un altru, hà da pagà è questu ùn hè micca sempre un fuss financiale.
  4. A guidanza pirsona à u detrimentu di l'altri si sarà duramente punitu da arriba.

Per esempiu, pruvate da fà e paroli magichi per attruvarà soldi sicondu i regule:

"Virtuzza, aghju trovu a forza per rieniscerà è diventà u ghjornu poveru, amore, sì felici è scurdate di l'insosma. Ùn cià soldi in u mo billetone, e dete esse aghjuntu, ponu cumprà i me desi, i mo figlioli è i amici. A pace è u restu, grazia à a vostra prutezzione, venite cù mè per u mo benessiri è l'uperazione per aiutà l'altri ".

Pensate à e cunsequenze. Ùn dumandate micca u calore. Ùn hè micca minatu - tuttu vene da turnà.