Fluorografia in u primu alloghju

U Preggio per ogni donna hè un periudu di vita in quale anu da piglià i cura, di dorme, evitendu l'usi di medicini, perdu tempu più tempu all'doors. Per quessa, a quistione - sì esse possibbili per a fimmini chì anu sottumessu à una fluorugia, in quale u corpu riceve una certa dosi d'irradiazione di ragiò X - resta sempri pertinenti.

A fluorugazione accidinenza in prima di gravidanza

Spessu, senza sapè à u gravidenza, una donna fa fluorugrafia, ùn sapendu chì a vita hà digià in parte. L'indicazione per a fluorugazione sò suspetti di pneumonia, u risicu di a tuberculosi è di altri malatie periculosi, chì solu ponu diagnosticà cù una machina di ragi X. Sì questu succorsu, l'anziana ùn deve esse particularmente preoccupatu - ùn hè improbabile chì u so zitellu seranu perde.

Fluria in u primu alloghju - vale a pena?

A fluorugrafia in a primu settimana di gravidanza hè micca vuluntariu di fluorugrafia in a gravidenza 2 settimane. I medichi cresinu chì u periodu salvu di l'esame di ragiò hè dopu à 20 settimani di gravidanza, dopu a rializazione successa di a furmazione di tutti l'organi vitali di u fetus. Chì hè u periculu di a ricerca in i primi stadiu? In i primi simani sò una divizzione attiva di e cèl·lula fetali, dunqua esse necessariu di ricusà ancu a probabilità di esse l'esposizione.

Invece, a tecnulugia muderna permette à ottene massimu ancu a fluorugia in u primu mesi di gravidanza. U corpu riceviu una dosa minima di radiazione, chì ùn in micca u corpu di u zitellu. Mentre chì l'irradiazione hè diretta à u pettu è l'impattu nantu à l'organi pélvis hè sclusa.

Comu studiusi, a fluorugazione in i primi tempi di a gravidanza ùn hè micca a causa di l'affari , ma ancu, se ùn ci hè micca urdinatu, u prucessu deve esse abbandunatu.