Freddie Mercury hà ricivutu un asteroide "registratu"

U vocalistu è capimachja di a regina legendaria di a roccia d'altru annu celebrà u so 70 anniversariu. In onore di u jubileu di u tardu musicista, l'astrònomi dicisu di chjamà u nome un asteroide.

Stu rigalu di u famusu artista britannicu hè statu fattu da i rappresentanti di a Unione Astronimica Internazionale. Decidiu cambiamatu in unutu di Freddie u corpu celeste, chì fù scupertu da i scientisti solu in l'annu di a morte di u musicista. Pensemu chì u 24 di novu 1991, Mercuri murìu à l'età di 45 anni. Era un gay apertu è infettatu cù u SIDA.

À quellu d'avà in u Spaziu duca hè un asteroide chjamatu 17473 Freddiemercury, à i ghjurnalisti aviani à Brian May, amicu è cumpagnu Mercury à u gruppu Queen:

"Eccu l'ughjettu più significativu di u cinturione di l'asteroide, chì si trova trà i pianeti di Jupiter è Mars. A so longa hè 3,5 km. Di sicuru, da a Terra, este corpu celeste pare avellu un'interfaccellu abbastanti, è per appressu à avè bisognu, avete bisognu di un equipamentu astronicu seriu. Ma di l'oghje, sta munzeddu di luci hà diventatu speciale.

Sò una stella vola nantu à i celi

In u so tempu, u cantante, chì stava realizatu a canzona "Barcelona" cù Montserrat Caballe è l'hooligan Bohemian Rhapsody, si sviluppau astużu, parlava d'ellu stessu cum'è una stella chì vola in u celu. Questa frasa pò esse cunsiderata prufettiva, perchè un asteroide, chjamatu dopu à l'artistu, pò vedà da u telescopiu qualchissia chì vole.

Leghje ancu

Nota chì Brian May, chì disse à u publicu di a decisione di l'astrònomu, ùn hè micca solu un talentu guitaristu è cumpusituri, ma ancu un scientist astrofisicistu! À quell'èpuchju, ellu hà literatu pirdutu u so capu, hà cunnisciutu da u travagliu di Freddie, è decide di unisce à a riggina di a reute. Prima di piglià una carriera musicale, hà sappiutu di ottene un doctore in astrofisica.