Dimensione biparietali di a testa fossa

In l'obstetrizia, ci sò assai indici, grazii à quale pudete stabilisce a durazione di gestazione, a prisenza o l'absenza di anormalità in u sviluppu di u fetu. A dimensione biparietale di a raspizia faciale hè unu di quelli indices, hè più preciosa chì l'altri à dì di u termu di gravidanza. A dimensione biparietale di u capu forau pò esse determinata cù l'aiutu di l'ecografica, è a so informatizazione in u piriu da 12 or 28 settimane hè particularmente altu. In questu articulu avemu da cunsiderà cumu misure u biparietale di a testa, chì sò indici sò in diverse date di u sviluppu di u fetu è i so pussibuli devievi di a norma.

U biparietale di a testa di u fetu hè normale

A BDP di a raspizia faciale hè a distanza entre i contorni internu è internu di l'ossi parietali, a linia chì cunghjuntanu i contorni esterni di l'ossi parietali chì deve passà u tàlemu. A devenza di i regule di a misura porta à una distorsioni di i risultati è, in cunseguenza, micca à a determinazione curretta di l'età gestaciale. Ogni embarassu currispondi à un certu valore di u BPR fetali in a norma. Quandu u periodu di gestacimentu aumenta, u grandu biparietali di a cuda fetale aumenta, è à a fine di u gravidenza a crescita di creazione di più diminuite. Per esempiu, a BDP di u fetus à 12 simane, in u mediu, hè 21 mm, u BDP di u fetu à 13 simane hè 24 mm, à 16 simane - 34 mm, à 24 simane - 61 mm, u BPR à 32 simane 82 mm, à 38 settimane - 84 mm, è in 40 anni - 96 mm.

A dimensione biparietale di a cuda fetali hè stimatu cù u grandu frontalu-occipitalu (LZR), metteanu in un avianu (à u livellu di i gammi di u moveru è i colletti visiviali). U cambiamentu in a taglia di sti dui indicatori hè direttamente proporzionale à a durata di u gravidenza.

Dopu à a 38 simana, a cunfigurazione di a raspura di u fetu pò varià, chì anu da igualà a dimensione biparietale di a cuda fetali. Cusì, cun una configuración di dolichocephalic, a BDP di a raspura di u fetu seranu menu di u normale.

Ultrasound in pregnancy BDP capo di u fetus in a norma è a patologia

A dimensione biparietale di a cuda fetali cù altre indicatore permette di cunchià parechje devenza in u sviluppu fetali com'è un attitudinu in u sviluppu fetali di u fetus, idrocefalite è un gran fetus. Se l'indicateur BDP pianu hè più di u normale, ùn hè micca pricatu à i cunghjenzi, avete bisogna à misure à l'altri parte di u corpu fettale. Uniforme di più in tutte e tene di corpu (a testa, u pettu, u ventu) dà raggiuni per assumisce un grande fruttu.

Sì siddu solu l'dimensioni biparietali è di u lugivalu-cuminciare sò crescati (a distanza da u distrughju più protrudingi di l'ossu frontale à u borde di l'ose occipital), questu hè cunferma di u diagnosi di idrocefalite. A causa di idrocefalite in u fetus hè infieru intrauterine.

In quelli casi chì a BDP di u fetus hè menu di a norma è tutte e so altri dimenisuni ùn sò micca currispondenu à u periodu di gestazioni, in seguita hè stabilitu un diagnosi - u ritardamentu di u sviluppu intrauterine di u fetus. I causi di ZVUR sò infezioni intrauterine di u fetus, hypoxia crònica, per una insufficiency fetoplacental. S'ellu hè u a dimostrazione in u sviluppu di l'intrauterine hè diagnosticatu, allura a donna hè trattata senza fallimentu, destinatu à eliminà a causa: mellore u sangue di l'utru placentariu, aumentendu a distribuzione d'ossigenu è nutrienti à u fetus ( Kurantil per pregnant , Actovegin, Pentoxifylin).

A riduzione di u BDP di u fetus cun LZR senza reduzzione di altre tene di corpu, parli di microcefalia.

Fighjemu i valori di l'indexu di u biparietale di u capu focu, u so valori in i viulensi normi è patològichi.