Analisi geneticu durante u gravidenza

Annumente in u pianeta Ci hè quasi 8 milioni di i zitelli cun anormalità genetica. Di sicuru, ùn pudete micca pensà à quessa è sperene chì ùn sera micca toccu. Ma, per questa propria razze, l'analizamentu geneticu hè avè divintatu pupularità in l'embarrassatu oghje.

Puderete pudete cunfiderà a destinazione, ma micca ogni cosa hè pussibile di pridicà, è hè megliu per pruvà una maiò tragedia in a famiglia. Ci hè parechje parechje malatie ereditarii si pò esse trattatu in a pianificazione di u gravidenza. È tuttu ciò chì hè necessariu hè sottumessu cunsultazione prelimettu cun genetista. Dopu tuttu, hè u vostru DNA (u vostru è u vostru maritu) chì determinanu a vostra salute è e funziunalità hereditaria ...

Comu cumminciatu, hè necessariu di cunsultà stu spicializatu à a pianificazione di u gravidenza. U duttore puderà pridicà a salute di u futuru di u zitellu, determinate u risicu di l'apparizione di malati hereditarii, dite chì i studii è e teste geneticu deve esse realizatu per evità di e patologii hereditarii.

L'analisi geneticu, chì si duverebbe realizatu duranti u prugramma di pianificazione è in u gravidenza, palesa a causa di l'aborto, determina u risicu di malformazioni congènita è e malatie ereditariu in u fetuu, sottu a influenza di fatturi tetragonali davanti à a cuncepimentu è à u gravidenza.

Assicuratevi cunsultà un geneticista si:

Prugetti genetichi è e teste chì sò realizati durante a gravidanza

Unu di i mètudi principali di determinazione di viulazione in u sviluppu di u fetu hè un esame intrauterine, chì si faci cù l'aiutu di l'ultrasound o a ricerca biocuimica. U ultrasound, u fugliu hè scanatu - hè un metudu tutte e sicuramentu innesu. U primu ultrasound si face à 10 à 14 simane. Dopu à questu tempu, hè pussibule diagnosticari e patologii cromosomichi di u fetu. U second ultrasound pianificatu hè realizatu à 20-22 simpati, quandu a maggiorità di anormalità in u sviluppu di l'organi internu, a faccia è a partenza di u fetus sò digià determinate. À 30-32 settimana, ultrasound aiuta per identificà difetti più chjude in u sviluppu fetali, u numaru di fluidi amniòticu è placenta anormali. A quantu 10-13 è 16-20 settimane, un analisi geneticu di u sangue durante a gravidenza hè realizatu, i marcatori biichi sò determinate. I mètge di supra sò chjamati micca invasivi. Se a patologia hè detta in queste analizà, i metudi di esaminà invasivi sò prescritti.

In i studii invasivi, i medichi "invadiscenu" a cavità uterus: pigghianu materiale per a ricerca è determinanu u cariunotipu fetali cù una alta precisione, chì fa permettà escludiri patologias geneticas cum'è u sindromu di Down, Edwards è altri. I mètge invasivi sò:

Quandu si tratta di sti prucessi, u risicu di cumpulizioni hè ghjustu, perchè l'analisi geneticu di u gravidenza è u fetuu si eseguisce d'indicazione medica stretta. Inoltre à i pazjenti da u gruppu di risichi geneticu, l'analisi sò realizati da e donne in casu di risicu di malatie, a trasmissioni di quale hè attaccata cù u sessu di u zitellu. Cusì, per esempiu, se una donna hè un traspurtadore di u genu di l'hemofili, po è ella solu dà à i so figlioli. In u studiu, pudete identificà a prisenza di mutazioni.

Eccu i testi sò realizati solu in un sughjornu di u ghjornu sottu à a survegazione di ultrasound, perchè una donna dopu a so cummandu duveria esse sottu a tutela di specializatori for several hours. Pò esse prescritta medica per prevene cumercii pussibbili.

Quandu aduprate sti mètudi di diagnostichi, ponu detta di 300 di 5000 malati geneticu.