Ariel Winter in prima è dopu a cirugia

Ariel Winter hè una attrice americana, chì era diventata da a serie "Famiglia Americana", in questa stella di parechji anni. Tuttavia, per fà u so travagliu nantu à u rolu d'una adolescente in stu prughjettu hà da premature. A ragiunazione era i bietti rapidamenti chì crescenu di l'attrice, chì da questa 15 anni avianu cresciutu à 6 tene.

À l'età di 17 anni, Ariel hà abbandunatu cù forme curvy, è purtonu più rispe di gioia. Per quessa, a zitella decisa nantu à una operazione per rinforà a talla di u pettu. Ariel Winter appellu à un cirujano in u 2015: prima di a cirurgia, hà duvutu 6 tene di u pene, è dopu fattu a so propietaria di un tamantu neat 4. L'attrìzia ùn si puderà pruvà di quantu faciule faciule. Avanzata, a zitella sempre u lamentu di u dulore in u so spinu è u collu, ora tuttu hè spusatu.

Vita hà perfisu

A più piacevule, Ariel crede, hè chì pudete fà sapè fà questi vestiti chì ti piace. Avanzatu, era necessariu di cuntinuà solu cù robba stritta, cum'è aspetta larga o vestiti sbagliati si eranu brutti cù un gran pettu. Per i massa imaginali, a chjesa hà ricivutu riittesi critichi da fora. Ma solu ùn pò micca cumprà una robba è bagnu.

Eccu ciò chì Ariel Winter hà dettu dopu l'operazione:

Sì, avutu adupratu una robba straggiata - in a vistita di una corruzzione gratis à a mio figura guardava terribili. Aghju riculatu per esse assai robba, ma ùn aghju micca altra via.
Leghje ancu

Dapoi l'operazione, hà passatu un annu, è avà Ariel Winter hà travagliatu attivamenti nantu à i so parametri. Questu hè evidenti da numerosi ritratti di i spiaghitori è ghjustizia. A so figura cù ogni ritrattu, dispunibule in a reta tarritoriu, diventa più bella è piacevule. Cù un aumentu di 163 cm, a zitella pesa 57 kg. E i parametri sò: u volumificu di u piticu - 99 cm, cintrafula - 69 cm, cadenza - 92 cm.