Andrea Pežić, prima e doppu a cirugia

U mondu di a moda ùn hè mai statu stabilitu, ma dopu à i podi sottu in u 2011, Andrei Pežić, chì dimostra robe di a donna, sta strada di cessate di calmà. In prima, stu tipu di mostra diffirinziu di l'altri - anu fattu un prucessu originale è prufittuamente di e famigliali famosi.

I primi chì dirigenu stu tipu d'esperimentu interessanti era u famusu gruppu di "Cosacchi". In questu casu, i carusi chì si movenu grandi è aduprate elementi cumplessi assai cumplessi nantu à u palcuscenu, dimustrò quantu bastavanu di ballà nantu à i so tacchi. A mezza di quelli parevanu davanti à u publicu in l'imaghjini femini.

Trasfurmazioni ùn anu micca passatu senza rinu, per quessa chì pocu dopu a prima mostra di e cullezzione u mudellu- transgendere Andrea Pežić hà cuminciatu à prisintà nantu à u palcusceniu in una forma femina. U mutivu di questu hè u cambiamentu in u sessu chì hè stata aduprata in 2014. Curiosamente, Andrea Pezhic hà parechji identità prima è dopu l'operazione.

Hè cunsulatu à u corpu di a donna?

U mudellu, chì hè statu famosu in tuttu u mondu, dici chì hè sempri predettu di sia una zitella. È solu dopu à anni di questa gudizione s'hè rializatu. No tantu tempu, i paparazzi captu u mudellu di Andrea Pezhic cun un anellu à u dilùtu. Immediatamenti dissemini rumorsi chì u mudellu transessuali hè diventatu. Naturlament, parechji emozioni arriti immediatamenti circundendu e altri. A ghjente di u mondu di a moda sanu chì Andrea hè, è hà duvete passà per l'operazione di quale pianu. Questa hè a ragiunea principalu perchè parechji vitturi vulete a felicità di a zitella.

Ben, u fattu chì Andrea Pežić si sposa ùn hè più in dubbitu. L'unicu chì ùn mancava micca per sapè à i ghjurnalisti hè u nome di a furtunata chì hà decisu di piglià sta donna in esposizione legittimi. Naturalment, datu a popularità di u so nome in u mondu di a moda, qualchissia ricevi una "bride" cù una bona dowry.

Leghje ancu

Ma u populu ordinu hè ghjustu à seguità u sviluppu di sta storia è sappiutu ciò chì finita.