Nepal - resorts

Unu di i paesi più belli è esotichi in u mondu hè u Nepal . Ùn ci anu stale cum'è tali, in particulare cità grandi, induve a storia antica, a natura pristina, i picchi di muntagna è i monumenti religiose anu intrepratu. Mentre ch'eddu visitava u paese, scopre scopre di diversu tipu d' esèrcitu : d'escalope l'Everest per a perigergine à i tempii sacri.

Resort più famose in Nepal

Unu di i lugares più visitati in u paese hè u Valle di Kathmandu , chì hè divisu in 3 cità:

  1. Patan, o Lalitpur - a prima capitale reale di u Nepal, chì hè u centru di a cultura riligiosa. Ci sò numerosi temples induvidi è buddici. A cità hè famosa per un grande quantità di munumenti storichi (più di 1000 bahals, monumenti, stupas, pagodas e altre strutture), arti, articuli, articuli è tradizioni varii.
  2. Bhaktapur , o Khvopa, hè un settore nevar anticu cù un grande quantità di monumenti architettoniali è unichi. Hè u 3 à u Nepal in termine di a pupulazione è hè a più chjuca di i trè viti di a vaddi.
  3. Kathmandu hè a capitale di u Nepal, induve pudete vedere l'antica architettura, strade, stile, centetà di stupas, palazzi, chiazza è tempii, l'età di quale supera parechji seculi: erani eretti da King Malla. Questa città antica hè un centru ecunomicu, amministrativu, storicu, culturale è puliticu.
  4. Pokhara - a cità hè situata in u centru di u paese vicinu à u Lavu Feva-Tal à una altitudine di 827 m di livellu di u mari. U settore occupanu u sicondu postu in pupularità trà i turisti è li tira cù i so paisaghji pittoresca è a natura stupente. Propra elle sò i picculi massi di montagna in Nepal: Manaslu, Daulagiri, etc. Eccu l'alparate famigliali di u rigalu Himalayan. Da a infrastruttura per esse innuratu innumerabuli hoteli , ristoranti è toli, u monasteru di Bisva Shanti, Stupa Shanti. Oghje prestu l'attinzioni sò e caves sagradas di Rupa e Mahendra Gufa, a cascata di Davis Falls è u bacinu d'acqua di Venus-Tuls.
  5. Lumbini hè una cità chì, secondu a legenda, Buddha Shakyamuni nascìu è sviluppati (di u 563 à u 483 aC) - u fundatori di a religione di u Budismu. A Settimana si trova in u Sud di u Paese, in teatri i cunfini nipalesi cù l'India (12 km). Questu hè u santu più importantu solu per i peregrinu, ma ancu per ogni turistu. Quì vede u tempiu anticu di Maya Devi, custruitu in onori di a mamma di Gautama, una cullezione di pedicule di u King Ashoka, è una zona archeologica cù i restos di u nàscita di u Budismu.
  6. Dhulikhel o Shrikhandapur hè una cità di Newark, situata vicinu à u paese Tamang, 30 km di Kathmandu. Hè cè famosu per i so tradizioni antichi è di a natura colorful. Quì pudete vedà claramente l'interval di l'Himalaia chì si stendanu da Everest à u Monti Langtang, boni boni poesi di mare è ierevesti nantu à i cimi nevicati. In u paesi ci sò stupas Buddhi è temples hindu. Da quì sò i percorsi populari per esempiu, per esempiu, à a torre di telecomunicazioni, induve si trovanu belle panoramas.
  7. Chitwan hè un Parcu Naziunali Reale, coperto cù junge, in quali viaghji di viaghjà in settore di e casali o bungalows. Sti istituzioni sò furnise cù tutti i servizii necessarii è sò assicurati sicuru. Eccu averebbe vede animali salvatichi (cuncreti crocodile è rinocerontesi) in u so ambienti naturali, passanu elefanti, ghjateanu jeeps traversi boschi o sèntenu i sonu di a natura: canti d'uccelli, cigales, rou di predaturi.
  8. Lukla - si trova in u distrittu di Khumbu è hè u puntu di iniziu di quelli chì vanu à u Monti Everest è i so alte. U stabilimentu si trova à una altitudine di 2860 m di livellu di u mari. Perchè ùn porta micca automobile o strade di viaghju, è avete da vene solu in avione, per questu l'aeroportu hè cunsideratu unu di i più periculosi in un pianeta. I turisti ponu cumprà l'equipaggiu di scogliu necessariu, è in u ritornu - vendite.

In ogni di sti turisori pudete vede l'architettura tradiziunale, acquistà cun cucina naziunali , visitate i locu religiosu è fassi in u sapori lucale.

Sciistiche in Nepal

In u paese ùn truvate micca i percorsu assicurati, senza elevatori, nisun equipo di renti, nisun complexe hotele. L'escima in Nepal ùn hè micca una priorità, hè più frequente per a scalada è camminatore in a muntagna.

Hè veru, in l'ultimi anni, sta direzzione hà principiatu a cura. Organizzazioni di viaghji urganizate viaghji à i cimi di a muntagna, chì sò assai estremi, perchè ùn sò micca stati equipati. Pudete falà da i piani nantu à scusi o tavulelli.

L'atleti sò purtati da i helicopteri à una altezza di 3000-5000 m, secondu l'aclimatisazioni di i membri di l'equipa. Questa distanza hè crescata ogni ghjornu. Da queste punti, l'apicultori accumenza in i piani immubilianti è i paisaghji fabulosi in silenziu assolutu. Eccu pudete diventà un prugrammariu, è in u vostru onore si nomanu una certa ruta. In quessi casi, un certificatu è video recording cù u vostru triunfu sò publicati. A strada, l'equipaghjuli deve esse cumprati nantu à u puntu, è poveru purtate nantu à e muntagne.

Spending a night in a muntagna à una temperatura assai pocu ùn hè micca cunsigliatu, perchè i viaghjatori fermanu in assentimenti o città grande. I più populari di quelli sò:

  1. Annapurna hè a regione nevicata di Nepal, chì hè a primu 8 mila persone cunquistata da e persone. Quì pudete furnisce da u primu di dicembre à a mità di ghjugnu.
  2. Namche-Baazar hè un paese di montagna chì si trova in l'Himalayas à una altitudine di 3440 m di livellu di u mari. Hè situatu nantu à a strada à u cima di u Monti Everest. Quì hè necessariu di durà parechji ghjorni chì l'organiziu hà avutu tempu d'aclimatà di prima di vultà.
  3. Jomsom - a cità hè à altitudine di 3800 m è hè famosa per i paisaghji marziali, a storia etnogogica è i tradizioni lucali. Ci hè un grande nume di monasteri buddi è un aeroportu .
  4. Muktinath hè un locu famusu famigliali per i Hindus è i Buddi. Cridenu in u sacrughjettu di i laghi chì assicura à a salvezza dopu à a morte. In un di i tempii di a cità, Brahma anu vistitu un focu eternu chì credi à l'ora presente. Quì pudete vedere i monasteri religiosi è l'antichi shaligrammi (cunchali).
  5. Nagarkot - un stabilimentu situatu à una altitudine di 2200 metri sopra u nivellu di u mari. I turisti sò attrati à a serata di u Himalaia, l'aireliu neve, i campi virdi è paisaghji incredibili. In a cità hè un shrine hindu Changgu Narayan , dedicatu à Vishnu. In fronte di l'intrata à u templeu ci hè una statua di pietra di Garuda, un pappagallo, creatu in u 5 ° sèculu.

Se ùn voi micca vulete prupietà equipa nantu à u vostru, pudete chjamà un perchista Sherpa per questu. Per piacè à stu viaghju necessariu un vistitu cómodu è scarpi. Quand'ellu andava in un passaghju in i piani, piglià sempre una guida cù a voglia, perchè perde in l'Himalayas hè assai faciule.