Cavernes de Malasia

In u territoriu di Malasia, ci sò cagione di caverna di calcariu, grazii à quale stu paese hè assai cumuni cun l'amatori di speleoturismu. I Cavernes di Malasia sò una fattura interessanti: a maiò parte di queste sò situati nantu à u livellu di u livellu. Hannu un livellu di livenza differenti; Qualchì parechji sò adattati per u turist, l'altru pò esse visitatu da speleologu cù l'equiptu speciale, cum'è Legan e Dranken Forest in u statu di Sarvak, chì sò cunservati in u so statu naturali.

A maiò parte di e caves sò bè ​​studiati è equipati per i turisti: sò arguminati, camini còmoli, ponti, signori è signi spegatorii. A visità stu postu pò esse una aventura interessante: i visitadori sò benvenuti, micca solu di i paisaghji belli, ma dinò una reune cù e più diversa "caverna".

Batu Caves

A furmazione di caverna di Calcare trà u Kuala Lumpur , chjamatu Batu , sò forsi u più famoso di e caverne malice. Hannu devi u so nome à u fiumu è u paese chì si trova vicinu. L'età di e caverne, sicondu i pretenzioni di i archeologi, hè di circa 400 milioni d'anni.

In Batu Caves, unu di i sacru persunale più indùi chì ùn si trovanu in India hè u tempiu di Murugan, u diu di a guerra è u "signore" di l'esercitu di i dii. Ogni annu durante u festival di Taipusam (si faciata à a fini di ghjennaghju) Caves di Batu cresce più di 1,5 milioni di pericri.

Ganung Mulu Caves

In u Gunung Mulu National Park in l' isula di Borneo Deer Cave hè situatu, cunzidiratu unu di i più grande cumuli di caverna in u mondu. A so longa durata hè 2 km, larghezza - 150 m, è altitudine - più di 80 m (in certi locali alcuni 120 m). Cusì, puderia fácil fà dui documenti di Boeing 747.

A caverna hà ricivutu u so nome per u gran numaru d'ossavigni truvati in l'urdettu: o cazadores antenati fateu renne trà i cose da manghjà dopu, o purtonu quì carcassi d'animali morti.

In u territoriu di Gunung Mulu Ci sò altre caverne - "ennobled":

Ci sò dinò cave "salvatichi" in Gunung Mulu, chì si pò accede solu à casu chì ci hè un passu speciale è sottu i guida d'una guida-espeleologista.

L'altru caverne famosa di a riserva hè a Gruta Saravak-Chambert, chì occupanu u primu locu in u mondu trà e caves sottu, per u territoriu è u sicondu in volumu, solu sicondu solu à a cave Miao cinese. E so dimensioni sò 600х435 m, altitudine - finu à 115 m.

Nyah

E caves di Karst chì si trovani nantu à u territoriu di u Parcu Naziunale di u stessu nomu in u statu di Sarawak (hè situatu in l'isula di Borneo) sò cunnisciuti per truvà parechje di a stanza di un omu razoveru, datata circa 37-42 mila anni aC. Quì sò stati trovi umani è arti roccia.

Gomantong

Questu hè un sistema cumplessu di caves in u Gomantong monte. Ci hè un cumplessu in u territoriu di a riserva in u statu di Sabah. Eccu in parechje quantità di i misure scorri, i so nidi sò cunziddi unu di i buttichi maladiali più originali (e costoso). Residenti di u stabilimentu, situate vicinu à e caves, parechji volte à l'annu recapje queste ane à venda. E assai turistere è oghje curiosi ùn anu venutu à questu tempu per apprezzà l'spetaculu.

In più di i swifts, sò assai assai cuccari è assai sacri, è fora - eagles, arsenicapi, i pani aviani uceanu, è ancu parechji spezii di rèttili.

Altre turisti cave populari

In Malasia, pudete puru visitate cusì caves cum'è:

Cume è quandu, per visità a cavernes?

Hè megliu visità a caverna di Malasia in u periodu seccu, da aprili à a fini di uttroviu: durante a staghje precipitazione questu pò micca esse una avventura assai piacevule. Viti in certi caves sò venduti da l'operatorii turistici, è per esse à l'altri caverne, avete contactatu à a Società per l'Estrufazione di Natura. Per studià caves, avete bisognu di ottene un permeu specialu da u Dipartimentu di Silvicultura in u statu induve a caverna si trova. Un gruppu di turisti hè necessariamente cumanda da una guida - un speleologu espertu.

A Cave d'abitanti pò esse abitata da e criati periculosi - serpenti o insetti, per quessa, hè cunsigliu d'accustà cù un pezzu chjusu. Ogni cave, ancu e formazioni (stalactiti e estalagmiti) sò trattati cun cura. Una di e limitazzioni hè a prutittura di fotografà cù un focu, postu chì una luminu luminoso pò scantatu l'abitanti quì.

A maiò parte di i "cave tours" hè designatu per un ghjornu. In certi cave di e caverna, a notte prumessi a permette, ma in a maiò parte di i turisti si ponu esse solamente in spazii vicinu vicinu vicinu.