Stella McCartney invitò à i stili di Hollywood per soporta a campagna contru a viulenza di genere

L'Assemblea Generale di l'ONU, u 25 di nuvembre di u 2000, piacè à a cumplimintarii di u ghjornu di Campagna di l'Eliminazione di Violenza contr'à e donne in u mondu. À a vigilia di celebrà è glurificà à e donne chì lotteremu per l'ugwalanza di genere è oppone a viulenza di genere, assai fundazioni caritatevuli è l'esterni di Hollywood facenu è participanu à inizione di l'iniziu. L'attori, i mudelli è i musichi ùn esistinu micca è si manifistanu attivamente a so pusizioni per e rete suciale.

Una badge cù una cinta bianca hè un simbulu di a lotta contru a viulenza!

Per cinque anni, Stella McCartney, unu di i vuluntarii attivi di a campa di carità di Cosa bianca ("Ribbon Bianco"), chjama u sustegnu per i so amichi. Ogni parti di i participanti anu da esse fotografiatu cù una badge cù una cinta bianca, un simbulu di a lotta contru a violence contra e donne.

Stella argumenta chì u prublema di a viulenza di genere hè unu di i più serii è inconvenienti. Sicondu ella:

Avemu usatu à u fattu chì a maiò parte di spessu ùn si parlanu micca o ùn si trovanu incunificate cù a discussione. U nostru "accunsentu tàcitu à a continuazione di a violenza" solu aggradisce u prublema, perchè e nostre attività est dirigit à chjama l'attenzione è a lotta. White Ribbon chjama à tutti quelli chì ùn sò micca indifferente per esse campi di i diritti di a donna.
Leghje ancu

In l'ultimi ghjorni, Dakota Johnson, Salma Hayek, Keith Hudson, Jamie Dornan è assai altri sò unitu in a campagna. In i so stelli Instagram fici una photo cù una badge, cunvinificendu cusì chì sustenemu l'accionamentu.