Anthony Hunt Gardens


Barbados - una isula chic resort, chì ùn ùn manca micca surprisa di tutti i viaghji di u paese cù i so turis . Frà tutti i so gran numeri ci era un locu per u bellu Anthony Hunt Gardens. Hè improbabile chì avete da scuntrà almenu un turistu chì ùn vulete micca entra in questu chjusu di u paradisu. Un caminu in u giardinu hè una sperienza brillanti è animosa chì vi darà u mondu in u mondu di l'armunia è daraghju inspirazione.

Ciò chì vede?

Giardini di Anthony Caccia sò spartuti in parechji zoni-livelli. À u so fondu serebbe una camminata vicinu à a stagione, un bello furoggiu assolatu cù i camini, i banche, i funtani è una piccula cafetita. Queste viaghjetti impercepti à purtà à a seconda zona - i prudutti botanichi. Hè a magoli più belli è insular, lotuses, cactus è assai altri fiori esotico. In a terza zona di u giardinu, una veru autaghju hà trovu u so postu: enormi arbuli di palme, chì pare micca esse cunnessi da lianas in elli à ogni passu. À questu nivellu, pudete puru osservà i "lucali" - monos.

In quarta zona di u parcu hè a casa di u creadoru di stu magnificu locu - Anthony Hunt. Hè stà in u so postu di a creazione è hè oghje attivamente in pittura artistica. Puderete visità u creatore è cumprà una di i so quadri. Una funzione di i Giardini hè a musica chì tocca in ogni passu. Anthony Hunt hà riparatu più di un centu centru di u megliu in u territoriu di i posti, chì sempre di perdita a musica classica.

Nota à i turisti

I ghjurnali di Anthony Hunt si trovanu in u centru di l'isula, in u distrittu di San Ghjiseppu, pocu distanti da a cità turistica di Batcheba , cusì hè faciule simplice per ellu. Pudete piglià un taxi, vai un autobus turistico o viaghjate in caru nantu à a strada HIGHWAY 3A. U prezzu di a visita hè di 15 dollari. Ci hè un mini-park da 9h00 a 16h00 ogni ghjornu.