Chiesa di u Salvadore


Unu di i più brillanti di a dinastia di Copenhagen hè a Chiesa di u Cristu. A so architettura è a decorazione interiore pò esse admirazione infinita. Per l'abitanti di a cità, hè una carta di visita è una scola sante storica. À tutti chì prugramanu una visita di a Danimarca, serà assai interessante di vede à a Chiesa di u Salvadore in Copenhague.

Perchè vale à vende a foca?

Stu tempiu di u Protestantisimu era custruitu in u stilu baroccu in u 17u seculu. Ma ellu stessu è u so campanile anu data diffirenti per a cumpunimentu di a custruzione. U principale bastimentu hè struitu durante 14 anni (1682-1896) secondu i scrive di Lambert von Haven in a gestione di u paese da u Re Christian V (patronu di a Dinerana Luterana Danica).

U campanile cù una scala in espirale spazii pocu spaziata in 400 passi è a cupola da qualcuna cù a figura di Ghjesù chì sta corona sta struttura stanu annunziati in u 1750 cù u novu Re di Dinamarca Frederick V. Era u primu è passau tutte e longu. U creatore di a struttura unica hè Laurids de Tour. In u so designu, l'escale spirale di a Chiesa di u Salvadore di Copenaghen simbolizza l'obedientzia di l'omu à a voluntatà di Diu. U so spirale pare avete interrotta, senza toccu à u celu.

Una funzione di a scala hè chì ùn hè micca diretta in u dizziunariu, ma contr'à ellu. Ci hè una legenda nantu à questu. In vista, u rè di Danimarca ùn hà micca apruvatu di l'idea originale di l'architettu, è abbandunò da a torre è si chjaru. In fattu, mortu in u 1757, dopu à l'apertura di a Chiesa di u Salvadore in Copenaghenu.

L'internu di u tèmpiu also demoncia un interessu genuino. A cumminazzioni di marbre biancu è l'arvuli nòbbili in u so internu dà l'abitazione cù altri tei ancu più solenni è grandezza. Eccu avete vede:

Morte di vede

A ghjesgia di u salvatore in Copenaghenu diventò cumuni cun turisti in assai rispetti grazii à a so torre, chì a so alte hè 90 metri. Tutti quelli chì vanu a vede a cità da una vista di vista d'avè pò levantà finu à u puntu più altu. Inoltre, quand'ellu hà risuscitatu nantu à a tua d'observazione, truvate assai vicinu à a figura di Ghjesù Cristu aduprèntu i banners in i so mani. Se cullate a torre cù u ventu forte, pudete sperienze un veru estremu. Ma forti ùn hè micca necessariu guardà, cum'è a spire hè abbastanza abbastanza è micca micca.

A basa di a chjesa di u salvezore in Copenaghenu hè a croce protestante, in a forma di quale hè sottumessu un fundatu granitu. Questu sò stati frasi i mura, faccianu cù u brique rosso è amaru.

Oghje, stu tempiu Protestante hè attivu. In questu straordinaria in a so bellezza è a solemnità di u serviziu, accumpagnata da u sonu di l'urganu. Àutri da 8 o'clock à a matina ogni ora u carillon ghjoca a musica di a chjesa, chì si ponu intesu.

Cuntu di l'assistenza a l'ermita:

I posti onori è principali di a chjesa di u salvatore in Copenaghenu sò signalati da iniziali è monogrammi, è ritratti dedicati à u patronu di a cristiana di a cristiana Danica. Tuttu u splendore hè illuminatu in u ghjornu stessu per attraversi finestoni archi altri è, à l'ora di ghjornu, quattru armarie chjudi.

Cumu ghjunghje?

Pudete indirizzà a Chiesa di u Salvadore in parechje manere:

  1. Per taxi.
  2. Per bus numero 66. Exit at Skt stop. Annæ Gade, situatu à qualchi metri da u tèmpiu.

Nò parte pocu da a Ghjèsgia, sò parechji cunoste cù a cucina lucali , è solu 10 minuti di tempu - a Royal Library of Denmark .