Vaccinations for children - scambia

In ogni paese ùn ci hè un schedariu accadutu da u Ministeru di Salute per i vaccinati mandatori per i zitelli. Hè sta scelta chì fa vaccinate babies sani. Intantu, per i zitelli nascuti prima di u terminu, avè ricivutu un traume di nascita o averebbe certe malati crunulogichi, a vaccinazione si deve esse fatta nantu à un cronchulu individuali, chì hè fatta da u pediatricista chì vigilia u zitellu.

Inoltre, ùn anu micca scurdatu chì i genitori hanu u drittu di decide di modu indipendenti per fà certi vaccinations à u so zitellu. Certi mariti è pienghji ùn pusanu e inoculatorii di i zitelli, basati in parechji cunsiderazioni. A quistione di a nicessità di a vaccinazione hè incredibbilmente cumplessu è, prima di piglià a decisione, fate un sicuru cun cunsulte u duttore è pensate assai cun cura.

Inoltre, ogni vaccinazione ùn pò micca esse fattu à un zitellu chì anu almenu parechji manifestazioni di friddi o reaczioni allergii. In questu casu, a vaccinazione ci vole postponé, finu à chì u zitellu hè ricumpondutu solu. Immediatamente dopu a malatia, i vacciniani ùn sò micca fatti, u duttore prescriva u med-vod almenu 2 simane. Inoltre, prima di inizià a vaccinazione, hè necessariu di passà teste, è in casu di truvà devviamenti, hè necessariu di identificà a causa.

In questu articulu, parlaremu di l'ordi di vaccina di i zitelli sani in Russia è u Ucrania, è dinò a diffarenzia in schemi di vaccinazione in questi stati.

Schedule di vaccinazione di zitiddina per età in Russia

In Russia, un babbu infurmatu acquistanu da a prima vaccina contru l' epatite B in i primi 12 ore dopu a nascita. A vaccinazione contru sta malatia infecciosa seria hè fatta aduprà pronta, perchè ellu reduce in sensu a pussibilità di l'infezioni di u zitellu se a so mamma hè infettata cù u virus d'hepatitis B. A maiò, a malatìa hè moltu cumuna in a Federazione Russa, chì significa chì a prutezzione di stu virus hè micca minatu.

A maiò parte di i figlioli avete i vaccinati sussegwenti contra l'epatite B à 3 è 6 mesi, o à l'età di 1 e 6 mesi, ma per quelli i zitelli chì i zoni sò identificati carrieri di u viru chì causava a malatia, a vaccinazione hè stata in 4 stages, in secca "0- 1-2-12 ".

U ghjornu 4 u 7 dopu a nascita, u zitellu hà sottumessi una inoculazione contra a tuberculosis - BCG. In casu chì u zitellu nasce prematuremente, o ùn hè micca vaccinatu per altri razze, BCG pò esse fattu solu dopu chì u zitellu hè stata esercitu durante 2 mesi, dopu avè sottupostu u teste Mantur tuberculin.

Dô 01/01/2014 a vaccinazione contr'à l'infuzione pneumococca hè statu introduttu in u calendariu naziunale di a vaccina obligatoriu di i zitelli in Russia. U schema da quale u vostru zitellu sarà datu sta vacuna deve di a so età. Per i zitelli da 2 à 6 mesi, a vaccinazione hè stata in 4 stati cù riaccaccination mandatorio à l'età di 12-15 mesi, per i zitelli di 7 mesi à 2 anni - in 2 tappe, è per i zitelli chì sò digià 2 anni, a vaccinazione hè fatta una volta.

Inoltre, a partir di 3 mesi, u zitellu duverà vaccinate ripetutu contru pertussis, diphtheria è tetanus, chì spessu combina cù vaccini contra a poliomyelitis è infezione hemofilica. Infine, a serie di vaccinazioni mandatò finisci in 1 annu cù una sola inigüe di vaccina, a rubella è a vacuna di "mumps", o macchi.

Doppu, u zitellu hà da traslocu più di parechje di vaccinati ripetuti, in particulare, in 1,5 anni - una revaccination di DTP, è in 1 anno è 8 mesi - di poliomyelitis. Intantu, sti vaccinati spessu combina è si fate almenu. In più, à l'età di 6 à 7 anni, prima di rimpriverà u zitellu in a scola, sarà riuscunatu contr'à contra u malati, rubella è pisci, à a tuberculosi è a DTP. À l'età di 13, e zitelli sò sottu sottu righjettivu di rubeella, è à 14 anni alla tuberculosi, poliomyelitis, diphtheria, tetanus e pertussis. Infine, da parte di l'età di 18 anni, tutti l'adulti sò ricumandati d'avè reimite vaccinations per a prevenzione di e malati precedenti ogni 10 anni.

Qualessu hè a diffarenza tra u schedariu di vaccinanti mandatori per i zitelli in Ucrânia?

L'aghjurnamenti di vaccinazione in Russia è u Ucrania sò assai simili, ma ci sò parechje differenzi. Per esempiu, i vaccinations contra l'hepatitis B virali in Ucrània per tutti i zitelli i cumandenu da secondu u schema "0-1-6", è a vaccina di DTP hè fatta à l'età di 3,4 è 5 mesi. Inoltre, a prevenzioni di infezione pulmonale in u schedariu naziunale di vaccinazione di u zitellu in ucrainu si trova sempre in manca.