Alein's House


A casa di Alein si trova in a parti cintrali di Ghent in Belgio è cumpresu in più di u museu chì custruisce un pianu cù un giardinu, ancu un cafè, una buttrega è i prudutti. Parlà di u museu in più dittori.

Chì cosi interessanti pò vede in a Casa di Alein?

Eccu avete truvate un esposizione di u museu folkloru chì inventa l'invitati cù a vita di Ghent in u XIX - a prima mità di u XX sèculu. Puderete vede i peculiarità di a vita di i residenti lucali, acquistà cù l'articuli, a creatività, l'ocio è l'intrattenimentu, fighjate a vita è a religione à l'ochji di u filistone.

In u museu ci hè una cullizzioni privata di veddi novi video di i viaghji di a cità, chì cuntenenu sti cosi riflessa. I visitori anu a pussibilità di camminate trà i pranzo è vede l'atmosfera recreviata è l'interiors di u principiu è u mezzu di u seculu XX. In a Casa di Alein in Ghent, truverete, per esempiu, tende è artighjani, salone di ghjuvellanza è una sala di vita, una sala di cucina è studiu. Inoltre, pudete vede l'album di foto digitale prisintatu quì è eseguite audio-revue.

Milani di spettaculi sò stati repartiti à u sughjettu di a famiglia, a relazione d'amore, l'artisgiani, u cummerciu, a creatività, a religione è a ricerca. Un mitenimentu especial hè un giardinu d'inguernu in u patrimoniu internu di a Casa di Alein. In i ghjorni amate di ghjornu, pudete piglià un bon restu dopu l'excursion è diventene l'aire frescu è i paisaghji maravigliose. À u museu ci sò cafes et souvenir shops.

Cumu ghjunghje?

Per fà un altru museu più famosu in Belgio , avete bisognu di piglià trambuli n ° 1, 4, 24 è uttene nantu à a stampa di Gent Gravensteen.