Collection Chanel Autunno-Invierno 2016-2017

A nova recopilazione Chanel autumn-winter 2016-2017 hè statu prisintatu in Parighji. Karl Lagerfeld, cum'è sempre, si superavanu - un talentu designer t'hà rializatu un veru specchiu di culori, chì era statu indicatu di più di 70 imagine.

Moda show Chanel autumn-winter 2016-2017

Karl Lagerfeld a vinde e cullezione cunfirmata u so tìtulu di un veru maestru - ùn hè mai indirizzatu in un pianu ideologicu à i so cullezzione passati, tutte e cose cunteranu un sonu novu novu è u cuntenutu.

U designer anch'ellu hà sceltu interessante tessili, sfarenti charmi per l'oghje d'invierno. Tutti i quelli invitati puditeanu ammirazioni di a prima fila. U spettaculu hè stata cunghjuntata d'una manera chì i muduli eranu demonnati in Front Row Only format - i fiorini ùn ùn camminavanu nantu à a catana, ma trà e bufali chì sò stati cumandati per chì u presente pudia vede a robba à u più chjaru dittu.

Fashion autumn-winter 2016-2017 da Chanel

A nova coleta Chanel autumn-winter 2016-2017 combina a tradizione classica è moderna. Attenti particularmente à a casa moda Chanel hà fattu stu staghjoni nantu à un materiale cum'è a filetta. Karl Lagerfeld ponu prupone e femine in moda in a ghjacceria di staggione di freta, vestiti, capo di stu teatru maravigliu. Cumbattinu cù a tweed è trà di elli, sò dinò stampati per sputichi cù chiffon, lace è u pelle.

I culori chì Lagerfeld hà sceltu per u ventu di vaghjimu oghje di mare hè calmatu, elegante - grisa, negra, bianca, brutta in pink. U designer ani preferitu à una dicurazione cum'è sequins, bordati, penni, applique, fringe. Di sicuru, hè impussibile di vista sopra l'accentu impurtanti di a cullezzione - guanti senza dete, ribbuli cù un arcu com'è toccatallu, pelerinka, stivali .

I punti fundamentali di a cullezione di vaghjimu è invernu 2016-2017 sò:

A cullizzioni di vestiti autunno-invierno 2016-2017 da Chanel

Questa staggica Karl Lagerfeld vutannusi à u tema di cavallu. Molte parechji cullizzioni di designatori sò in ogni modu cunnessu cù a vita è u travagliu di Coco Chanel . Per esempiu, unu di i passati mostra si tenia in l'atmosfera di un bistro. Hè cunnuscenza chì i ghjovani Coco Chanel hà travagliatu in una istituzioni simili com'è cantante.

Ùn hè micca sicretu chì Mademoiselle adore cavallu, hà amatu cavalli assai. Hè l'attributi di u cavalieri chì combina i so opiri in a cullizzioni di 2016-2017. U designer hè statu capace di cumbattà i sportici è i classici in a nova cullezione, è questu, per suprattuttu, hè stallatu perfetta. Hè cumprinnutu micca solu e ghjuvelli tweed in un performance inusual, buttetti di jockey, capelli, guanti di tutti i longhi possittanti, ma ancu belli vistiti fugliati di cordone, tessuti trasparenti è brillanti in l'stile di paese.

L'ornamentu principali in a cullizzioni hè stata una cellula - era usata in parechji di e so manifestazione - da a celu scoccia, da u diamore futurista.

Un altru curtsey versu u Coco Chanel sfavore era l'utilizazione di ghjocu perli como accesorii - questu elementu addivintau ancu un unitu in a cullizzioni. Hè impussìtellu ùn deve micca attentate à Chanel sacchetti di vaghjimu-invernu 2016-2017 - sò rapprisentati da stili classichi. A maiò parte di elli sò fatti di tela densu o di plastica, quasi tutti sò chjucchi, assai eleganti, è assai sò stati ammustrati cù un patch di scala.