Comu manghja?

A meli hè un pruduttu di alimentariu, chì hè un organizatu di bee parzialmente processatu cù nettu florale. Per via di i benefiziate induve di a melela manghja ancu i primi ghjovani. Cumu degne di manghjaraghju manghjà u melu è ùn avete micca meglii dieticiani.

Cumu fà u melatu in a mattina?

U vinu di u melellu aghjusta à u metabolismu , attiveghja u sistema immune, dà l'energia di u corpu, improvisa a digestione, satureghja u corpu cù elementi vitale, elementi è enzimi essenzali. A regula principale ùn aghjunghje l'oliu à i liquidi caluri. à una temperatura di più di 40 gradi, u melicellu perde tutte e so qualità utile.

I meli cumpretanu perfezioni cù parechji tessuti fiurali è in legnu in u quale ùn hè micca cunsigliatu per aghjustà u zucchero ordinariu. Perdu di pesu, i pupulati recommandé troppu u melatu in a mattina, se vulete sapè cumu fà cum'è currettamente, utilizate u metudu. Disolvi una cullizzioni di meli in acqua calza è aghjunghjite una parte di foglie mint o 1-2 culleradi di zucchero di limonu (ùn vi mannanu purtati cù u zitellu si avete l'acidezza alta di stomacu). Pigliate u mischju nantu à u stomacu vacu, dopu à 20-30 minuti pò avè esse chjassi.

Aiutà à perdasi di pisu è di ghjungia cù meli. Per a so preparazione, piglia un vetru d'acqua fogera una culletta cuppa sopra à l'aranciu in ghjuveddu di u focu, permettenu a mischju per affichà è fresca. Allora aghjunghje u zucchinu di una uc u pomelo è una cullizzu di meli. Questu voddinu hè ancu presu in a mattina nantu à un stomacu vacanti.

Meli di nutrimentu

Malgradu u prezzu caluricu di u meli, u pruduttu hè cunsigliatu di crescenu in a dieta di dieters. Naturmente, avete bisognu di u meli in quantità limitati, in u quale pudete obtene sustanzi utili, ma ùn aghju micca pila più. A norma di u meli di avè avessi hè una cullizzioni. Ùn ci hè bè in a mattina in ghjornu, cum'è in questu casu pò digià è esse cunsumatu da u corpu.

U piazzamentu di u melatu satisfà a nicessità di u corpu di dolcezza è sàvate u core cù carbuidrati. Questi selezziunate sò eservati bè chì ùn anu micca periculu a figura:

Meli di perdita di pesu

A miele aiuta per pèrdite pisu è quandu si usa fora, per esempiu, cum'è unu di l'ingredienti di u cuncepimentu. A maiò spessu, u meli hè mischju cù mustarda o pimenta, appieghjatu à e prublemi à u locu - u stomacu è a cosce, impannillata è di coperto cun una manta per 20-30 minuti. Tali garzuni activate u metabolismu in u tessulu sottucutaneu è acceleren l'ardente di grassu per un forte effetti termale.

Per liberà l'excrementu di grassu in u stomacu poveru è cù l'aiutu di u meli di massa. Per sta prucedura, mettite nantu à u so back, pusatu nantu à a vostra palmara 1 comedor una cuchja di meli è cumincià à fà un massaggio stomacu cun movimenti tossedà. I palmi sti peghe à a pelle, chì hè ingughjatu. Quandu u melellu addiventa biancu, pò esse lavatu da a pelle di e mani è u stomacu. U massaggio di meli hà aiuta à stretti a pelle è accelerenà u grassu brume.

Contraindicazioni à l'usu di u melatu

Ùn aduprate micca u melatu per allergii à u polene è à cumpunenti cumpunenti di stu pruduttu attivu biologicu. Duna l'u melatu è a malatia di rinaghju agutita, gastritis, pancreatitis, cholelithiasis e urolithiasis. In i malatii crònii, u melellu pò esse presitu com'è un bactericida, antiinflamatori è restaurativu.