I prodotti chì contientanu iodu

Iodine hè unu di i microelementi più impurtanti in u corpu, chì face u funziunamentu propiu di a glàndula tiroidea, a produzzione è l'scambii d'hormonali. Hè impurtante di utilizà a norma ghjurnata di iodine per ghjornu per a prevenzione di e malatie di questu organu.

A norma di ghjocu di iodu pè i umani

Per i zitelli à 2 anni, a norma hè 50 μg (microgram), da dui à sei anni - 90 μg. Per un sviluppu normale di u corpu di l'adulescente, 120 μg hè necessariu, è per l'adulte 150 μg. Una di e regule: riguardu à rigalu u tariffu di u ghjornu, perchè l'iodine in iperme ponu purtari consegne negativu.

Chì ci hè riccu di iodine in iodu?

U più iodu chì cuntene sò i pezzi di mare. Quasi tutti i tipi di pisci, i cammimi è i calamar cuntenenu una norma di iodine per i ghjovani. Calamaru hè solu unu di i prudutti chì contientanu iodine in quantità grande - 150-200 μg per 100 grammi. Inoltre stu gruppu includenu l'oliu di pisci (700 μg), u foglie di coddu (370 μg).

L'altri pezzi marini anu più menu iodu, ma, però, abbastanza per mantene u so livellu in u corpu hè normale. Cusì, u salmuni, a barbuni è u bassustanti cuntenenu 150-200 μg di iodine, è i gambarinu è calamar - 200-300 μg. Per quessa, l'abitanti di e custieri sò menu prubabile di registrà e malatie da u sistema hormonal è a glutine.

Ricurdativi chì avete bisognu di manghjarè un pesu di ghjornu. Ci hè moltu di iodu in questu, a so sopraabundanza pò riesce à cunsiquenzi negattivi, cum'è una mancanza. Più iodine vanu ancu conduite à a malatia a tiroïde, un statu mentali inestabile. Questu hè ancu cagiunatu à una diminuzione in a quantità di hormone in u corpu.

I prodotti marini chì sò assai iodi

Residenti di e regioni cintrali di u cuntinente seranu più propensi à i deficientu di iodu, ma ancu ponu impediscenu e prublemi di malatie. Per fà questu, duvete bisognu di certi alimenti un ghjornu è à cambià a vostra dieta per evitari di accede.

Molte vegetali è frutti cuntenenu una cantina di sustancia bè. 100 grammi di manzoni cuntenenu 70 microgrammi di iodu, u più altu di frutti. Iodine hè riccu in persimmon, broccoli, fagioli è funghi.

Carni, in più di tutti e prutezione cunnisciutu, hà una certa quantità di iodu. In 100 grammi di carne di porcu o carne hè 10-12 mcg di iodine. Chicken in questa classificazione hè assai più inferior à elli, ma ancu chì iodu in questu pruduttu alimentariu hè ancu quì.

Iodine hè ancu trova in più cumuni: u pane, a civada, u latte è a crema agria. U ghjornu di u ghjornu è a cumminazzioni di i prudutti differenti aiutanu à restaurà u nivellu di iodu in u corpu.

Chì hè l'amminenza di u cattivu di iodu?

Cù una scarsa di un solu microelementu, u corpu entene pate. Un inguernamentu insuficente di l'alimentari induve u cuntenutu iodine hè assai influinzatu in u sviluppu di l'intelligenza, è i zitelli chì ùn anu ricivutu iodu, hè un fattu perchè più pegdi chì l'altri. Iodine hè per u sviluppu di u corpu da i primi ghjorni di sviluppu intrauterine è si forma proteins, carbuidrati , un sistema di metabolismu è u sviluppu propiu di u organismu entene, percive chì iodu hè impurtante durante a gravidanza.

Identificate i cattivà di iodu hè assai simplice: ghjunghjenu nantu à a pelle di l'avant-uve o una banda di iodu di iodine è vigore quantu serà nantu à a pelle. Sì dighjà in dui uri ùn hè micca diventatu - in un organu, sta sustegnu ùn hè micca abbastanza. In un statu normale, iodu serà assurbatu da almenu doce oghji. L'altru modu hè di scupertu se ci sò i sintomi di carenza di iodu. Chì l'altru, fatigue alta, capacità di bassu bargu, letargu, sumerezza, uperazione di pisu, fallimentu di i cicli menstruali in i donne. E se suspettate chì avete una mancanza di iodu, hè necessariu di passà teste per u travagliu di l'hormona di tiroide.