Fur Astraganus - chì hè?

Sì cunsevi un veru sapè di capiglii in pilami lucali fatti di pezze naturali, pudete dete interessa di l'astragati fur. Un altru nome chjaru hè assai spessu trovanu in catalogi muderni di i prodotti di pelli. U primu chì hà bisognu à sapè di questu materiale hè u so attrazzioni perfetta è a superficie lucente agradable, à quale vulete aghjunghje à a totaglie. Se vulete truvà a risposta à a quistione di ciò chì un astragan è quellu animali chì pruduce, questu articulu serà certamenti interessante per voi.

U terminu "Astraganus" si apparevatu nant'à pocu tempu, tanti donne di a moda ùn sò micca familiarizatu cun ellu. Per creà capelli di pilami di e femini stylish da astragane, utilizate a pecura di u vechju di u livellu più altu, sottumessu à u trattamentu speciale. Ùn hè pussibile d'acquistà una mansa furza, per quessa, tecnulugia avanzata di i materia di procesatu, chjamava zucca d'ova, sò utilizati in a produczione.

Ciò chì vene un astraganu?

Per fà per voi cum'è fur astragats, hè abbastanza solu per sapè cumu hè, ma ancu per pruvà cù u toccu. I diseggenti amaru questu materiale naturali, no solu per a so praticità, ma ancu per u so aspettu gustu. A principale principale di u materiale hè chì pò esse fatta solu da materie prima prima di qualità, chì hè carattarizata da una densita strutture di u podpushka è di un riflettore di lana. Astragane hà assai in cumuni cù a Muton, ma si supremu in qualità qualità.

U fur furmatu pocu, per via, a larghezza di a mucosa ùn hè più di 7 millimetri. Per i so carattaristichi esterni, pò esse paragunatu cù a fur di karakulchita, chì hà longu assai acquistatu assai aderbuli.

I vantaghji principali di Astragun

Stu materiale ha parechji vantaghji:

Astragan hè una superficia flussa fina, una densita strutture di sunnita è una impeccable appearance. Particularmenti interessanti à questu furale in un sceltu di culore scuru. Nobili nobili, rubini e sfumaturi esmeraldali seranu una maravigliosa aghjuntu à u vostru armunia invernu . I pruduttori di moda quasi ogni staghjoni ricumpite e so cullezzione cù novi mudelli interessanti.