Shish kebab in furnu nantu à u cuscinu di le caca

Chì s'ellu ùn ci hè mancu passà a natura? Allora a ricetta di un kumbatturianu in u fornu nantu à u cuscinu di a cecchera aiutà à riproduce u gustu naturali, gustoso è rossu di a carne, micca micca inferitu à u gustu di u pane cuvenu à a festa. E questu hè rializatu principarmenti attraversu a preparazione curretta di cipolle di acchiedu per u schish kebab.

Comu fritterà u schish kebab in casa in u fornu, avemu da cuntà oghje.

Shish kebab in furnu nantu à u cuscinettu di cipolla - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Un terzu di e cipudine sò puliti è sfruttati in una pignata in un rossu, un licore o un grinder da carne. Allora, a carne di carne porcella, lavata è secca, cuttata in pezzi circa à 5-7 centimètresi in grandezza, fate un pocu, coperta cù una filmella, sprinkle cun una mezcla di pimentoi, sperendu per shish kebab, sal, cipolla di cipolla, mischjanu bè è fate per marinari in a frigorifia per varias ore.

I cungrini risichi cutturati cù aneddu, aghjunghjenu l'acitu, u zucchero, a meza limone, u zuccheru, u salinu à u gustu, fate l'acqua furiosa è si allora una ora.

Scambià i cipolle di acchianu in una manica per foglie cun un livellu bastonu grossu è distribuisce i pezzi di carne da quì sopra. Avà avemu attaccati i fruntieri di a manica, trasfiguranu a film da quì sopra à parechji posti è u situate in un fornu calatu per 220 gradi per una ora. Allora tagliò a manica, girannusi i canteri è marche ciamate u schish kebab à nantu à i trenta minuti.

U shish kebab hè prestu. Spread on a plate è sirvutu cù leghje fresche, erbe è salsa.

Brochette, spiedo, cipolle, coceranu in u fornu in casa

Ingredients:

Preparazione

Rinfigurate è carne secca aghjustata in pezzi, sprinkled cù salitu, pepite è cutturanti per shish kebab, aghjunghje un pocu vinegar, per piccante. A mezzo di e cipudine sò puliti, sfruttu in caccia è mandonu quì. Emu cunzezza bè da cunsigliu tuttu è permettenu di marinaru per duie o trè ore.

Preparate a cipolla di shish kebab. Per fà quì, puliti è crosta in arghjintini o aneddu, secondu di a taglia, fate l'acqua furiosa, aghjunghje saline, zuccheru, pepite è zucchero di limonu. Partite per circa trenta minuti.

Allora chjama u pezzu di carne in spetu, scimieta cù tagliati finti di grassu, stanu nantu à una reta è mandi à u fornu.

À u livatu suttu avemu un pappagallo di paninate chinuveru cù foglie foglie, una superficia brillanti sottu à livellu (questu hè impurtante) è mette sottu à u spetu pinelli finamente chjappi tagliati di grassu per chì u zucchinu è a grassu da a carne culpiscenu quandu si fritte.

U fornu deve esse precalentata à una temperatura màxima di 220-250 gradi. U tempu di fritterà u schish kebab hè correutu per noi. Quandu a carri hè culata in un latu, vultà l'altru. Sì tutti sò fatti bè corrementi, pocu minuti dopu avè dicendu i pate di pezzi, i pezzi di grassu principianu à fuma. Quandu hè questu quì avemu avutu u nostru babbu di shish ready-made, una fragrance smoke-soaked.

Quandu sirvia, si sparghjia nantu à un tavululu di cipolle di acchianatu, nantu à u pillowle di cipolla fete un kebab shish ruddy à schieli è di decorare cù verdi.